Hotelul Radisson Blu are un nou director general

directorradissonblubucurestiHotelul Radisson Blu din București, cel mai mare hotel de 5 stele din România a anunțat joi, 27 martie, într-o conferință de presă, numirea lui Bert Fol (foto dreapta) în funcția de director general al hotelului.

Schimbarea de management a avut loc ca urmare a faptului că Yilmaz Yildirimlar, cel care a ocupat poziția de Director General al hotelului timp de 5 ani și pe cea de District Director Europa de Sud Est din 2011, a fost promovat ca Director Regional Park Inn by Radisson, în Rusia.

Bert Fol, noul director general al celui mai mare hotel de 5 stele din România are o experiență de peste 30 de ani în domeniul hotelier, din care mai bine de 22 de ani ocupând funcția de Director General în cadrul unora dintre cele mai importante lanțuri hoteliere internaționale. “Dl. Fol este în prezent un membru valoros al echipei Carlson Rezidor Hotel Group. Până la momentul actual acesta a ocupat poziția de General Manager în cadrul  unuia dintre cele mai luxoase hoteluri de cinci stele din Moscova”, se precizează într-un comunicat de presă al companiei.

Bert Fol nu este pentru prima dată în România. În perioada 2003-2005 acesta a fost directorul general al hotelului Athenee Palace Hilton. Acesta a precizat în cadrul conferinței de ieri că, până în prezent, a lucrat în 7 țări, România fiind țara în care și-ar fi plăcut cel mai mult să revină. “Mi-a plăcut orașul, am călătorit foarte mult în România în acea perioadă, la munte și la mare și m-am simțit foarte bine aici. Mi-au plăcut oamenii calzi și ospitalieri. România este țara care mi s-a potrivit cel mai bine stilului meu de management. Când am plecat din România în 2005 m-am gândit că aceasta este țara în care mi-ar plăcea cel mai mult să revin. Mă bucur că m-am întors. Radisson Blu este o proprietate complexă și nu m-aș fi gândit la altă proprietate pentru întoarcerea mea în România”, a declarat Bert Fol.

“Mă simt onorat să mă alătur echipei Radisson Blu Hotel, București. Împreună cu echipa puternică și profesionistă de suportul căreia mă bucur aici, ne vom concentra pe obținerea unor rezultate excelente precum și pe consolidarea actualei poziții de jucător principal pe piața hotelieră locală, toate acestea urmărind strategia 4D a grupului (drive the business, delight our guests, develop our talent and deliver results).”, a mai precizat Bert Fol.

Întrebat de jurnaliști care sunt obiectivele sale strategice pentru anul 2014 acesta a precizat că în perioada imediat următoare obiectivul său este să afle cât mai multe despre hotel și despre piața hotelieră din București și abia ulterior își va stabili obiectivele strategice, dar a subliniat totuși că una din priorități va fi aceea de a atrage noi piețe.


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok