Carlson Rezidor lansează două noi branduri hoteliere internaționale

lansarebranduricarlsonrezidorCarlson Rezidor, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere de la nivel mondial a anunțat lansarea a două noi branduri hoteliere internaționale: Radisson Red și Quorvus Collection. Compania, care are în portofoliu branduri precum Radisson Blu, Radisson, Park Plaza, Park Inn by Radisson și Country Inns & Suites By Carlson, țintește să aibă peste 60 de hoteluri sub brandul Radisson Red și 20 de hoteluri Quorvus Collection până în anul 2020.

Radisson Red se va lansa simultan în 2015 în centre urbane din America, Europa, Orientul Mijlociu, Africa și regiunea Asia-Pacific, se arată într-un comunicat. Quorvus Collection are ambiții de creștere puternice în segmentul de lux și se așteaptă să anunțe primii membri în al doilea semestru din 2014.

“Radisson Red, un brand lifestyle select, a fost proiectat și dezvoltat pentru a oferi clientului de astăzi experiența viitorului, în timp ce Quorvus Collection, o colecție de hoteluri de lux, va reflecta și va răspunde la adevăratele sensibilități ale turistului contemporan celebrând totodată cultura fiecărei locații”, se arată într-un comunicat de presă al companiei.

“Radisson Red și Quorvus Collection sunt inspirate de Viziunea 20/20, o evoluție a strategiei noastre de creștere Ambition 2015”, a declarat Trudy Rautio, președinte și CEO Carlson. “Viziunea 20/20 aspiră să îmbunătățească experiența oaspeților prin inovații în tehnologie și servicii. Aceste două concepte de branduri vor ilustra perfect acest lucru. Aceasta este o oportunitate pentru Carlson Rezidor de a introduce noi experiențe, precum și servicii interesante și relevante, care diferențiază brandurile noastre. Quorvus Collection și Radisson Red sunt primele manifestări ale acestei viziuni”.