Hotelul Marriott a fost desemnat “Superbrand Romania”

Hotelul Marriott din București se numără printre câștigătorii de anul acesta ai Galei Superbrands, unde au fost desemnate cele mai puternice branduri din România, din diferite domenii de activitate. Singurul brand hotelier premiat, JW Marriott primeşte acest titlu pentru a patra oară, se precizează într-un comunicat de presă.

“Suntem fericiți că JW Marriott Bucharest Grand Hotel se regăseşte şi în acest an în rândul celor mai puternice branduri din România, cu atât mai mult cu cât aceasta distincție reflectă atât percepția consumatorului cât şi opiniile unor respectați profesionişti ai comunicării. Le mulțumesc tuturor pentru onoarea pe care ne‐o fac, dar şi echipei de marketing a hotelului, a cărei dedicare constantă face minuni”, a declarat Igael Porecki, Directorul General al JW Marriott.

La Gala Superbrands - Romania on Stage ce a avut loc în 15 aprilie, au fost desemnate cele mai puternice 34 de branduri prezente pe piața locală. Aproape 1.400 de branduri inițiale din domenii variate (hotelier, auto, financiar, electronice, FMCG etc) au fost luate în considerare şi evaluate după criterii precum încredere, calitate şi diferențiere pe piață. Evaluările au fost făcute în etape succesive şi constau atât în cercetări de piață realizate la nivel urban, cât şi în procese de notare realizate de specialişti în management, marketing, comunicare şi branding. Programul Superbrands recunoaşte aşadar şi premiază excelența în branding.

superbrandmarriott

“Strategia de marketing a JW Marriott a avut mereu în vedere comunicarea corectă a brandului dar, odată cu procesul internațional de rebranding început în 2009, acțiunile întreprinse au devenit cu atât mai precise, mai rafinate şi mai intense. Brandul JW Marriott se adresează oaspeților cu o semnificativă experiență profesională, care ştiu exact ce îşi doresc, celor încrezători, împliniți din punct de vedere profesional şi personal. Aceştia caută şi pretind de fiecare dată calificative de excelență precum: eleganță, rafinament, discreție, implicare, constanță. Fie că ne sunt oaspeți în hotel, fie că vin în restaurantele noastre sau că ne încredințează organizarea evenimentelor de companie, clienții JW Marriott se bazează pe experiențe elegante, desăvârşite. Recunoaşterea primită din partea Superbrands în 2006, 2010, 2011 şi din nou acum, pentru 2013, ne confirmă reuşita de a fi creionat un brand rafinat şi puternic - JW Marriott Bucharest Grand Hotel”, se arată în comunicat.

Organizația Superbrands promovează în aproape 100 de țări cultura de branding şi aduce recunoaştere brandurilor cu performanțe excepționale. Din 2005 şi în România, prin agenția de comunicare strategică şi relații publice BDR Associates, organizația dezvoltă programe consacrate pieței româneşti şi culturii de branding locale.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok