Hilton Worldwide anunţă lansarea unui nou brand hotelier

Hilton Worldwide a anunțat astăzi lansarea brandului Curio - A Collection by Hilton, precum și informaţii referitoare la câteva dintre primele hoteluri care se vor alătura noului brand.

"Clienţii şi proprietarii de hoteluri independente şi-au exprimat un interes puternic referitor la crearea unui brand nou care să asigure unicitatea hotelurilor şi să ofere în acelaşi timp beneficiile sistemului nostru, aşa cum este programul de loialitate Hhonors", a declarat Christopher J. Nassetta, CEO și Președinte al Hilton Worldwide. "Această dorinţă, combinată cu dimensiunile actuale ale pieței hoteliere independente și pasiunea consumatorilor pentru experiențe autentice ne demonstrează că este momentul ideal pentru lansarea acestui brand. Este un brand excepţional, fiind unul dintre cele două concepte unice pe care intenţionăm să le introducem anul acesta”, a adăugat acesta.

brandcuriohilton

Creat special pentru călătorii care își doresc să descopere elemente locale și experiențe autentice, Curio va fi o colecție atent selecţionată, formată din hoteluri de patru și cinci stele din întreaga lume. La fel cum cuvântul “curio” (curiozitate) descrie ceva interesant, foarte rar sau chiar unic, fiecare hotel Curio va fi diferit de toate celelalte, această individualitate devenind un element comun al întregii colecții, susținute în mod discret de garanția calității pe care numele ”Hilton” o asigură în fiecare locație, se precizează într-un comunicat transmis redacției.

Primele hoteluri care au semnat scrisori de intenție sunt: SLS Las Vegas Hotel & Casino; The Sam Houston Hotel din Houston, Texas; Hotel Alex Johnson din Rapid City, Dakota de Sud; The Franklin Hotel din Chapel Hill, Carolina de Nord; și un proiect al cărui nume încă nu a fost anunțat, situat în centrul istoric al orașului Portland din Oregon.

"Lansarea Curio extinde portofoliul nostru la un total de unsprezece branduri excepționale și creează oportunități suplimentare pentru a servi mai bine clienții noștri existenți, pentru a atrage noi clienți și pentru a crea alte oportunităţi de dezvoltare. Prin acest brand proprietarii vor beneficia de expertiza şi prezenţa Hilton la nivel internaţional, păstrând în acelaşi timp specificul fiecărui hotel în parte", a adăugat Jim Holthouser, Executive Vice President, Global Brands al Hilton Worldwide.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok