Accor devine AccorHotels

accordevineaccorhotelsAccor,  operatorul  hotelier  mondial  de  top,  devine  AccorHotels  şi  adoptă  o  nouă  semnătură, se arată într-un comunicat.

Un nume nou

Cu un nume nou, AccorHotels, grupul îsi întărește cu mândrie activitatea sa în domeniul  ospitalității. Scopul  este creşterea  influenţei şi vizibilităţii AccorHotels, un brand instituţional şi comercial deopotrivă, prin conectarea lui la platforma sa digitală AccorHotels.com. Se doreşte de asemenea plasarea brandului în centrul ecosistemului său de branduri hoteliere. 

Pentru consolidarea legăturilor reciproce dintre Grup şi brandurile hoteliere, AccorHotels va sprijini toate comunicările brandurilor şi le va oferi credibilitatea, siguranţa şi expertiza unui lider internaţional. De asemenea, portofoliul de branduri se va regăsi întotdeauna în comunicările AccorHotels cu scopul de a creşte interesul faţă de Grup şi platforma sa digitală. 

O nouă semnătură: Fell Welcome

Grupul a adoptat de asemenea o semnătură universală nouă, simplă şi de impact care pune accentul pe dorinţa de integrare: Fell Welcome.

Feel Welcome rezumă generozitatea şi esenţa ospitalităţii. Este o promisiune adresată tuturor: clienţilor, angajaţilor şi partenerilor, astfel încât aceştia să se simtă aşteptaţi, unici şi privilegiaţi.

Un nou teritoriu al brandului

Pentru a reflecta ambiţia Grupului, noua identitate se bazează pe un logo cu mai mare legitimitate în cadrul căruia numele este prezentat cu un font albastru intens. Noul logo evidentiază în continuare simbolul Grupului, emblematica gâscă bernache, în culoarea mierii. Această pasăre migratoare este simbolul brandului şi al aplicaţiei mobile. Simbolizează spiritul de grup, determinarea şi călătoria.

Noua platformă de brand este susţinută şi de manifestul Grupului care include o reprezentare semantică astfel încât personalitatea brandului să poată fi reflectată în fiecare adresă publică. Noile imagini reflectă spiritul serviciilor în hotelurile Grupului iar o identitate muzicală originală întăreşte această nouă platformă de brand. Noua identitate este deja vizibilă în spaţiul dedicat al Grupului de la Roland Garros, unde AccorHotels este partener oficial.  

Sébastien  Bazin,  AccorHotels  Chairman  şi  CEO,  declară: "Astăzi, Grupul  nostru se schimbă și proclamă cu fermitate dorinţa de a merge mai departe, mai repede. Accor devine AccorHotels şi cu mândrie îşi reasumă rolul de pionier în industria hotelieră, care inovează şi surprinde în permanenţă, se află în avangarda tehnologiei digitale, dar rămâne în acelaşi timp hotelier în primul rând. Promisiunea Feel Welcome reprezintă un angajament puternic faţă de toate categoriile noastre de public şi întăreşte legătura dintre Grup şi brandurile sale”.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok