Ce îi determină pe clienți să aleagă hotelul tău?

alegereaunuihotelE important pentru hotelieri să înțeleagă motivele pentru care cineva ar decide să aleagă hotelul lor în detrimentul altuia, pentru a se asigura astfel că mesajele lor de marketing ating potențialii clienți și răspund nevoilor acestora. Înțelegând acest lucru vei putea crea business repetat.

Potrivit Inglewood Hospitality Associates există 5 motive importante pentru care clienții aleg un hotel în detrimentul altuia:

  • IMAGINEA. Cum arată hotelul? Ce stil adoptă? Cine este cel mai probabil să apeleze la el? Având în vedere faptul că tot mai multe rezervări sunt realizate online, ce spun fotografiile cu hotelul tău despre el? Îl reprezintă bine/corect? Fotografiile neprofesioniste nu îți vor aduce business, iar fotografiile vechi pot fi înșelătoare.
  • PERSONALITATEA. Conduci un hotel formal sau mai degrabă prietenos cu oaspeții săi? În general, personalitatea hotelului este dată de personalitatea managerului și a echipei.
  • CUSTOMER SERVICE sau orientarea spre client. Îți conduci afacerea în jurul tău sau în jurul clienților? Se răspunde întotdeauna prompt la telefoane? Pot oaspeții să facă check-in-ul atunci când au nevoie? Sunteți flexibil în acest sens? Vă asigurați că oaspeții știu cum să vă găsească? Știu unde să parcheze și cât îi costă? Clienții își doresc pur și simplu servicii orientate către…. ei.
  • UNIQUE SELLING POINTS (USP’s). Ar putea fi modul de primire al oaspeților, camerele, priveliștea, amplasarea sau mâncarea. Dacă aveți ceva cu adevărat special sau unic, asigurați-vă că le spuneți asta potențialilor clienți.
  • PREȚ. Asigurați-vă că aveți o strategie de tarifare corectă. Asigurați-vă de asemenea că revizuiți regulat aceste prețuri și că sunteți flexibil la acest capitol. Oferiți pachete personalizate, care se potrivesc clienților dumneavoastră potențiali și actuali, și care adaugă valoare business-ului și beneficii clienților dumneavoastră.

Potrivit my-webspot.com, principalele criterii pentru europeni în alegerea unui hotel rămân prețul camerei și numărul de stele. Partea interesantă este că pentru germani și englezi numărul stelelor este mai important decât prețul. Cu toate acestea, pentru spanioli, italieni și francezi prețul camerei de hotel este încă cel mai important criteriu.

Apoi, următoarele criterii sunt aceleași pentru toți europenii. Al treilea criteriu îl reprezintă distanța dintre hotel și centrul orașului (atunci când vorbim de un hotel de oraș). Din moment ce o mare parte din turiștii care vizitează un oraș o fac pentru prima dată, majoritatea dintre ei se simt mai confortabil atunci când sunt aproape de punctele de interes.

Pe locul al 4-lea sunt situate review-urile scrise de clienți anteriori. Oamenii compară din ce în ce mai mult diferite oferte și acordă credit opiniilor persoanelor care au experimentat deja o anumită locație.

Ultimul criteriu face referire la accesul Wi-Fi din cadrul hotelului. Acest criteriu este, de asemenea, pe primul loc atunci când vine vorba de serviciile efective oferite de hotel (precum serviciile de concierge, piscină sau spa). Acest lucru este legat de creșterea cererii legate de conectivitate din partea turiștilor, care au nevoie să rămână în contact cu familia și prietenii lor sau în scopuri de business. Folosirea smartphone-urilor în timpul călătoriilor este în creștere, datorită unor nevoi precum GPS, găsirea unor restaurante sau a unor locuri de vizitat. Iar lipsa generală de conectivitate din afara hotelului îi face pe aceștia să caute o rețea Wi-Fi pe care se pot baza, în interiorul hotelului.

Un alt studiu arată că oamenii compară eficiența conexiunii Wi-Fi între diferite hoteluri. Wi-Fi gratuit este un “must” pentru turiști, care caută o conexiune rapidă și sigură deoarece ar putea avea nevoie să încarce și să descarce un volum în creștere de date.

Sursă foto: www.panaustravel.com.au