AccorHotels susține peste 880.000 de locuri de muncă

locurimuncaaccorAccorHotels, operatorul hotelier lider la nivel global, a publicat rezultatele primului său studiu referitor la impactul socio-economic al grupului. Principalele concluzii ale studiului arată că AccorHotels susține aproximativ 880.000 de locuri de muncă (directe, indirecte și induse) și generează bunăstare în țările gazdă (contribuția Grupului la PIB-ul mondial însumează 22 mld. Euro, echivalentul PIB-ului unei țări precum Cipru, de exemplu).

Studiul este integrat în eforturile de responsabilitate socială ale Grupului, iar scopul său este de a cuantifica și analiza efectele activității sale în economiile mondiale și locale. Harta de impact rezultată în urma acestui studiu va ajuta grupul să își concentreze eforturile asupra celor mai eficiente tactici pentru: întărirea impactului pozitiv în comunitățile create în jurul hotelurilor sale și limitarea oricărui impact negativ ce poate rezulta din dezvoltarea sa, se arată într-un comunicat. 

AccorHotels susține aproximativ 880.000 de locuri de muncă (directe, indirecte și induse)

Dincolo de cele 186.000 de locuri de muncă ce gravitează în mod direct în jurul activității sale de bază, Grupul a creat sau sprijinit, la nivel global, 700.000 de locuri de muncă indirecte sau induse, în trei sectoare principale: servicii generale (spălătorie, curățenie și securitate), agricultură (prin activitatea de F&B) și servicii publice (educație, sănătate și transport).

Rezultatele studiului arată că fiecare loc de muncă creat de un brand AccorHotels sprijină cel puțin alte patru locuri de muncă în întreaga lume.

AccorHotels generează bunăstare în țările gazdă

Contribuția Grupului la PIB-ul mondial însumează 22 mld. Euro, echivalentul PIB-ului unei țări precum Cipru, de exemplu. Această contribuție cuprinde valoarea pe care Grupul o adaugă în mod direct, plus valoarea pe care activitățile sale o generează în rândul furnizorilor, cheltuielilor individuale și cheltuielilor publice.

În general, efectele economice ale activităților Grupului se corelează cu prezența sa locală. Cu alte cuvinte, Franța, Germania, Australia, Marea Britanie și Brazilia beneficiază de cote semnificative din veniturile pe care Grupul le creează. Cu toate acestea, în Statele Unite ale Americii, unde Grupul are o prezență mai slabă, se înregistrează o contribuție considerabilă la PIB (672 milioane €).

Perspective

Acest studiu subliniază faptul că valoarea creată de Grup are rădăcini locale adânci, și că acesta trebuie, prin urmare, să intensifice permanent activitățile de responsabilitate economică și socială în țările gazdă. În acest scop, în 2014, AccorHotels a actualizat Carta de Etică și Responsabilitate Socială și a numit un Comitet de supraveghere, cu scopul de a întări responsabilitatea în ceea ce privește managementul eticii, integritatea și respectarea legislației.

Analiza evidențiază interconexiunile profunde între Grup, partenerii săi și țările gazdă. Rolul AccorHotels ca partener de afaceri și client implică un grad mare de responsabilitate. Acest lucru a determinat instituirea unor mecanisme de monitorizare pe tot parcursul lanțului său valoric și, în special, dezvoltarea unor inițiative comune de inovare cu partenerii săi cheie, cu scopul de a îmbunătăți practicile din acest sector. AccorHotels va folosi aceste rezultate pentru a rafina noul capitol din PLANET 21, programul său de dezvoltare durabilă, care va fi prezentat primăvara viitoare.

Studiul este disponibil, atât pentru industrie cât și pentru publicul larg, pe Planet 21 Research, o platformă comună de informații privind dezvoltarea durabilă a grupului AccorHotels.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok