Hotelul Sheraton din București se extinde

Primul hotel Sheraton din România, deschis anul trecut în urma unei investiții de aproape 7 milioane de euro, va beneficia de noi investiții în extinderea capacităților de cazare și a facilităților generale, au anunțat reprezentanții hotelului. Concret, aceștia au achiziționat chiar în vecinătatea hotelului o suprafață de teren pe care își propun să construiască un centru SPA ultramodern, o altă facilitate de banqueting, o sală de conferințe de mari dimensiuni și un număr suplimentar de 60 până la 100 de camere.

hotelsheraton1

Planurile de dezvoltare se vor întinde pe perioada următorilor trei ani, iar investiția va fi substanțială, se precizează într-un comunicat.

Sheraton Bucharest Hotel și-a deschis porțile la sfârșitul lunii august 2015, în locul fostului hotel Howard Johnson. O parte importantă a procesului de remodernizare au vizat-o facilitățile de cazare care au fost reconfigurate pentru a oferi mai mult confort oaspeților și pentru a respecta într-u totul standardele de 5 stele impuse de exigențele lanțului Starwood. Structura de cazare cuprinde acum 270 de camere din care 27 de apartamente Smart Executive și un apartament Prezidențial.

O altă componentă importantă a procesului de redefinire a standardelor de ospitalitate oferite de Sheraton Bucharest Hotel clienților săi a reprezentat-o investiția realizată în cadrul facilităților generale la nivelul întregului complex, printre care: centrul modern de conferințe care oferă peste 1.200 metri pătrați dispuși în mai multe săli multifuncționale, zona de fine-dining completată cu două dintre cele mai apreciate restaurante din București, Avalon și Benihana Japanese Steakhouse & Sushi Bar, unul dintre cele mai rafinate pastry boutique-uri - Centro Sweet, un ultra-view Sheraton Business Club aflat la etajul 18 al clădirii care domină înălțimile centrului Bucureștiului.

Referindu-se la procesul de investiție al hotelului, domnul Daniel Ben-Yehuda - Director General a spus: “Prin acest proces amplu de remodernizare și prin apartenența sa în cadrul marii “familii” Starwood, Sheraton Bucharest Hotel a intrat cu succes în lista celor mai râvnite destinații de ospitalitate din Estul și Sud-Estul Europei.”.

Anul 2016 a adus o creștere notabilă a gradului mediu de ocupare, depășind cu mult media anilor precedenți, alinindu-se astfel cu nivelul celorlați competitori locali, având chiar perioade, precum luna septembrie și octombrie, în care capacitatea de cazare a fost epuizată integral.

"Este uneori imposibil să găsești o cameră de cinci stele, în perioade ca acestea, mai ales la mijlocul săptămânii. Suntem de părere că, dacă am fi avut mai multe camere, le-am fi vândut, deci un lucru logic este să ne pregătim pentru anii următori de a face demersuri de creștere a capacităților de cazare și a facilităților generale. In acest sens, am achiziționat chiar în vecinătatea hotelului o suprafață de teren pe care ne propunem să construim un centru SPA ultramodern, o altă facilitate de banqueting, o sală de conferințe de mari dimensiuni și un număr suplimentar de 60 până la 100 de camere. Planurile de dezvoltare se vor întinde pe perioada următorilor trei ani, iar investiția va fi substanțială.", a declarat Daniel Ben-Yehuda, Director General Sheraton Bucharest Hotel.

Modernizarea la nivelul întregii proprietăți a vizat și orientarea către tehnologie fără de care confortul și utilitatea oferită segmentului de clienți de 5 stele ar fi incompletă. Sheraton Bucharest Hotel fiind astăzi poate unul dintre cele mai “digitalizate” hoteluri din București. Pentru anii următori sunt de asemenea vizate direcții noi de dezvoltare pe partea proiectelor digitale care încorporează tehnologie de ultimă oră. Unul dintre cele mai importante fiind proiectul de digitalizare completă a accesului în camerele de hotel și în alte zone special amenajate, care se va realiza printr-un sistem de acces fără cheie, prin intermediul telefoanelor de tip smartphone.

În urma preluării lanțului Starwood de către Marriott Hotels & Resorts, Sheraton devine, în același an, parte a celului mai mare lanț hotelier din lume care deține astfel în portofoliu peste 5.500 de proprietăți cu peste 1.1 milioane de camere operate zilnic.

Sursă foto: www.booking.com


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok