5 modalități prin care poți crește rezervările hoteliere în extrasezon

rezervarihoteluriOrice hotelier, indiferent de mărimea business-ului gestionat, are de înfruntat cel puțin 2 provocări în extrasezon: atragerea de oaspeți și îmbunătățirea ratei de ocupare. Cu o planificare strategică, puteți preveni pierderea de venituri în extrasezon. Iată câteva idei pe care le puteți aplica.

Cunoaște-ți oaspeții

Acesta este cel mai bun mod prin care poți începe o strategie extrasezon. Analizează baza existentă și separă oaspeții în diferite segmente. Cei care vizitează frecvent hotelul, de exemplu, pot fi clienții tăi și în extrasezon. E un fapt cunoscut că oaspeții care revin sunt sursa cea mai bună de vânzări adiționale.

Tot analizând baza existentă, poți găsi similarități între oaspeții care frecventează hotelul în extrasezon. Aceștia par a fi diferiți de cei care vin în sezon. Pot fi mai atenți cu bugetul lor sau mai deschiși la activități organizate de hotel. Unii clienți preferă să exploreze o destinație în extrasezon pentru că e mai puțin aglomerată și mai ieftină. Poți propune astfel 2-3 pachete de explorare a orașului.

Dezvoltă un program de loializare

Programele de loializare sunt un mod excelent de a încuraja business-ul repetitiv. Răsplătește-ți clienții fideli cu un cadou, de fiecare dată când ating un anumit nivel de loialitate. Fii sigur că programul de loializare este suficient de personalizat și atrăgător astfel încât să obții cât mai multe rezervări în extrasezon.

Lansează oferte speciale

Credem în valoare adăugată și diferențierea față de competiție prin alte avantaje decât prețul. Totuși, atunci există un număr mic de turiști și competitorii luptă pe același segment de oaspeți. Călătorii extrasezon pot fi mai atenți la prețuri și pot căuta discount-uri speciale. Poți micșora temporar prețurile sau oferi câteva servicii gratis. Ai spa sau un centru de wellness asociat? Poți pregăti câteva pachete integrate.

Retargetează prospecții

Atunci când experimentezi rate mici de ocupare în timpul extrasezonului, testează și implementează campanii de retargetare. Campaniile de retargetare sunt excelente pentru a atrage prospecți care au vizitat deja site-ul hotelului și pentru a crește rata de rezervare. Cu ajutorul lor, vizezi doar oameni care au manifestat interes pentru hotelul tău, prin urmare, există o șansă mai mare să convertești leadurile în oaspeți.

Găzduiește evenimente

Evenimentele sunt întotdeauna un bun catalizator de venituri și vizibilitate pentru hotelurile mici. Fiecare eveniment este o șansă de a face vânzare de servicii complementare: catering sau relaxare de exemplu, sau de a dezvolta o campanie de PR inteligentă.

Desigur, tipurile de evenimente depind de tipul de business pe care dorești să-l atragi. Ele trebuie alese cu grijă pentru a reflecta corect identitatea hotelului. Și… orice direcție ai alege, aceasta ar trebui să se reflecte și în prezentarea pe care o propui pe site.

Articol scris de Adriana Căpraru, Business Developer www.toubik.com, în ediția 80 a revistei Horeca România.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next