Adela Cristea, Hilton Worldwide: “Hotelurile budget reprezintă viitorul”

budgethotelExistă un potențial ridicat pe piața românească pentru hotelurile de tip budget, au convenit reprezentanți ai lanțurilor hoteliere internaționale, cu ocazia conferinței TopHotel Tourism&Leisure Investment Conference. Adela Cristea, Hilton Worldwide, a subliniat că hotelurile de tip budget sunt extrem de reziliente și că, în opinia sa, “hotelurile budget reprezintă viitorul”.

Hilton Worldwide are 5000 de hoteluri, iar jumătate dintre ele sunt hoteluri budget. Hotelurile buget sunt extrem de reziliente. Dacă este o criză toată lumea scade de la 5 stele la 4, de la 4 stele la 3. Multe companii au bugete pentru hotelurile de 3 sau 4 stele, nu pentru cele de 5 stele. Mai mult, turiștii sunt mai price-conscious (atenți la preț, n.r) ca niciodată. În România, Hilton intenționează să meargă în toate orașele regionale, cu branduri precum Hampton by Hilton sau Hilton Garden Inn, dar nu numai. Cred că hotelurile budget reprezintă viitorul pentru noi toți”, a declarat Adela Cristea.

Reprezentantul Hilton a subliniat că finanțarea a fost și încă este o problemă pentru investitorii hotelieri și că un hotel de tip budget ar putea fi la jumătate sau la un sfert din costul unui hotel luxury, iar recuperarea investiției este mult mai rapidă.

Și reprezentantul grupului Accor a subliniat că există un potențial ridicat în România pentru hotelurile de tip budget.

Noi avem 4 hoteluri ibis în România, vom mai deschide un ibis Styles anul acesta (la Arad, n.r.) și în pipeline avem un ibis Styles și un ibis. Vedem cu siguranță că există un apetit pentru astfel de hoteluri. Ceea ce cred că este foarte important este potențialul fluxului domestic. Astăzi, când te uiți la hotelurile independente, majoritatea clienților sunt români. Și un motiv important pentru acest lucru îl reprezintă faptul că aceștia nu-și vor permită să plătească 100 sau 150 de euro pe o cameră. Ca atare, hotelurile buget reprezintă o soluție. Dacă ne uităm la Polonia, o țară cu 40 milioane de locuitori, ibis este liderul pieței, crește puternic, în fiecare an deschidem hoteluri ibis sau ibis Styles acolo. România este a doua cea mai mare țară din regiune după Polonia, cu 20 de milioane de locuitori, și vedem un potențial ridicat pe plan local pentru brandurile budget”, a declarat Emeline Sykora-Wintrebert, Development Manager AccorHotels pentru Europa de Sud-Est.

Reprezentantul lanțului hotelier EasyHotel, un lanț de hoteluri de tip budget în continuă expansiune, a subliniat că hotelurile buget vor avea întotdeauna căutare și vor funcționa indiferent de situația economică.

România are cu siguranță nevoie de mai multe hoteluri de tip budget. Iar investiția într-un astfel de hotel are o serie de avantaje: cheltui mai puţin să-l construieşti, consumi mai puţin să-l întreţii, să-l exploatezi, preţul este mai mic şi mai atractiv pentru clienți, volumul pe care îl poţi găzdui poate fi simţitor mai mare, iar marja de profit ar putea fi, în cele din urmă, semnificativ apropiată de cealaltă opţiune, însă nejustificată și neacoperită de piață, cea de 5 stele, unde n-ai piaţă pentru ea, unde cheltui foarte mult să-l construieşti, să-l exploatezi, să-l întreții…

Sursă foto: www.businessbroker4u.com


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next