Adagio, brandul nr. 1 de aparthoteluri din Europa, intră în portofoliul Orbis

Orbis lansează Aparthotels Adagio® - un nou brand de tip aparthotel pe piața din Europa de Est. Prin adăugarea hotelurilor de apartamente Adagio - lider pe piața europeană a aparthotelurilor - Orbis Group își extinde portofoliului de mărci și își diversifică dezvoltarea rețelei, intrând astfel pe piața apartamentelor din centrul orașelor, ca o pârghie de accelerare a expansiunii.

Acordul de licență master cu Adagio SAS conferă Orbis dreptul de a dezvolta hoteluri sub denumirile comerciale: Adagio, Adagio access și Adagio premium în 8 țări din Europa de Est: Polonia, Cehia, Ungaria, România, Serbia, Estonia, Letonia și Lituania.

adagio

Acordul de franciză master a fost încheiat pe un termen de 15 ani, cu posibilitatea de prelungire pentru perioade succesive de 5 ani, oferind Orbis acces la toate serviciile, instrumentele, know-how-ul și suportul Adagio SAS dedicate mărcilor Adagio.

Aparthotels Adagio® este rezultatul unui joint venture întemeiat în 2007 de două companii care sunt lideri de piață în liniile lor de afaceri: Grupul Pierce & Vacances Centre Parcs, nr. 1 în Europa pentru reședințe de vacanță, și AccorHotels, grup lider la nivel global dedicat turismului și stilului de viață. Brandul oferă un răspuns contemporan la așteptările călătorilor din zilele noastre - fie că este vorba de vacanțe cu prietenii, de familie sau călătorii de afaceri, Adagio este o soluție atrăgătoare.

"Adagio este cea mai bună opțiune pentru cei care caută confortul unui apartament cu servicii hoteliere, pentru mai multă comoditate. Adagio este o marcă puternică, ce oferă un spațiu de locuit mai degrabă decât o cameră de hotel. Adagio este o soluție perfectă pentru sejururile pe termen mediu și lung: intimitate, autonomie și flexibilitate. Acesta este motivul pentru care conceptul s-a bucurat de atât de mult succes în întreaga Europă și într-un număr tot mai mare de țări din întreagă lume. Cu siguranță, a aduce în portofoliul Orbis un astfel de brand de succes și mult așteptat în Europa de Est, deschide noi frontiere în strategia noastră de dezvoltare", a declarat Gilles Clavie, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al Orbis S.A.

Cerințele clienților s-au schimbat în ultimii ani. Mulți oaspeți cer astăzi mai multă flexibilitate, spațiu și libertate, fără să dorească să renunțe la serviciile hoteliere. În același timp, profesiile au migrat tot mai mult către modele de lucru bazate pe proiecte, astfel că oamenii trebuie să petreacă mai mult timp și cu mai multă flexibilitate atunci când călătoresc în interes de serviciu. Aparthotelurile Adagio® le permit să facă mai multe alegeri, să fie independenți și să aibă o experiență de tip acasă, fiind încă susținuți de unele servicii-cheie și având încredere în produsul de care sunt înconjurați. Conceptul oferă prețuri diferențiate care mențin costurile de cazare sub control.

"Cazarea în apartamente este mai în vogă decât oricând pentru călătorul modern. Piața de călătorie de tip „acasă” a explodat pentru oaspeții de agrement și din ce în ce mai mult pentru oaspeții de afaceri din întreaga Europă. Numărând în prezent 100 de adrese în 11 țări, Adagio combină autonomia unui apartament cu ospitalitatea cazării la hotel. Extinderea în Europa de Est este un plus binevenit pentru rețeaua noastră; mulți dintre clienții noștri corporativi actuali au nevoi semnificative de cazare în Polonia și în Europa de Est. Suntem încântați să lansăm marca noastră împreună cu Orbis, cea mai mare rețea de hoteluri din Polonia și Europa de Est" - a declarat Karim Malak, Karim Malak, Deputy CEO al Aparthotels Adagio.

Numeroase servicii sunt incluse în prețul apartamentelor, cum ar fi: recepția deschisă 24/7 pentru a primi oaspeții și pentru a oferi informații, conexiune wifi în zonele publice și toate apartamentele, menaj zilnic, colț de afaceri, fitness, piscină în unele aparthoteluri. Opțional, sunt disponibile și servicii precum: mic dejun tip bufet, serviciu de spălătorie și curătătorie chimică, parcare privată.

Despre Aparthotels Adagio

Aparthotelurile Adagio sunt situate în centrele orașelor și oferă confortul unui apartament cu servicii hoteliere pentru mai multă comoditate.
Marca a rezultat dintr-un joint-venture între AccorHotels și Pierre & Vacances Center Parcs, în 2007, și include trei produse: Adagio, midscale, modern în principalele centre urbane; Adagio access, produsul economic, inteligent și modern situat în apropierea centrelor orașelor de vârf, și Adagio premium, apartamentul hotelier de lux în destinații selecte.
Rețeaua cuprinde peste 11.500 de apartamente din 100 de aparthoteluri din 11 țări și obiectivul este de a se extinde până la un total de 15.000 de apartamente din 150 aparthoteluri din întreaga lume până în 2020.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next