SMART TECH HOTEL O EXPERIENȚĂ DE ***** STELE

APP HOTEL ROOMTransformarea experienței oaspeților, dintr-una bună în una excepțională, a devenit în ultimii ani obiectivul principal urmărit de fiecare manager din industria ospitalității, în vederea creșterii gradului de fidelizare a clienților săi. diferitele programe de loialitate, precum și personalizarea / customizarea serviciilor pe fiecare client în parte, reprezintă un focus principal al managerilor din această industrie sau, cel puțin, așa ar trebui.

În condițiile unei piețe cu o evoluție accelerată, influențată și de ritmul alert și de impactul tehnologic din ce în ce mai mare, câteva elemente ies în evidență ca fiind primordiale pentru o experiență extraordinară a oaspeților în cadrul unei structuri hoteliere:

1.  Utilizarea unui sistem de management al camerei cât mai performant, cu senzori de mișcare, control al luminii și al temperaturii automat, preferințe housekeeping. Acesta este un element cu dublu impact, atât asupra eficienței / controlul operațiunilor și al costului energetic din cadrul hotelului, cât și al unei prime impresii și al unei experiențe emoționale a oaspeților structurii.

2.  Utilizarea aplicațiilor care să dea posibilitatea check-in-ului anterior sosirii la hotel, reducând astfel în mod consistent timpul alocat formalităților atât la check-in, cât și la check-out și reducând totodată consumul de hârtie.

3.  Utilizarea modulului de Mobile Access, care dă posibilitatea deschiderii ușii camerei alocate cu ajutorul unei chei digitale trimise pe telefonul mobil.

4.  Posibilitatea înregistrării în programul de loialitate al hotelului, direct din aplicație, a preferințelor în materie de cameră (tip perne, dimensiune pat), preferințe culinare, housekeeping etc. și transmiterea lor către departamentele vizate din acel hotel, dar nu numai, ci și hotelurilor din grup, astfel încât, oriunde te-ai afla, preferințele tale să fie salvate și sejurul tău să fie unul de cinci stele.

Aplicabilitatea elementelor enumerate mai sus se poate extinde și în cazul hotelurilor mai mici, independente, ce nu aparțin unui lanț hotelier. Exemplul elocvent este programul lansat de curând,  “The Trademark Collection”, al grupului hotelier Wyndham, destinat boutique hotelurilor independente, care vor să își păstreze unicitatea, dar care vor să beneficieze în același timp și de anumite avantaje ale grupului, de la furnizori, programe de loialitate și servicii specifice.

Indiferent de posibilitățile și de bugetul disponibil pentru alinierea structurii hoteliere la noile tehnologii disponibile, elementul primordial rămâne clientul și preferințele sale și ceea ce reușim să realizăm în timpul sejurului său, astfel încât experiența sa, din momentul în care ne calcă pragul, să fie una memorabilă.

“Schimbarea este singurul lucru constant și motorul evoluției” (...) “Hotelierii din întreaga lume își asumă ca misiune principală extinderea diversității serviciilor oferite oaspeților săi, ridicând standardele la cel mai înalt nivel”, spune Carlo Stragiotto, GM Four Season Dubai.

Prima impresie contează și avem o singură șansă la ea.

BRÎNDUȘA BUNEA

Director Comercial GUEST BOUTIQUE

Top Hotel Projects

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next