Orbis continuă să-și dezvolte rețeaua de hoteluri

mercurebudapestaGrupul hotelier Orbis și-a adăugat peste 600 de camere noi în portofoliu, în primul trimestru al acestui an, deschizând 5 noi hoteluri, prin contracte de franciză și management, în 4 țări din regiune (Polonia, Ungaria, Slovenia și Macedonia).

În plus, Orbis a semnat în primul trimestru al acestui an 4 acorduri noi de tip franciză și management, pentru hoteluri localizate în Polonia, Ungaria, Lituania și Bosnia și Herțegovina, asigurând 556 de camere care vor fi adăugate la rețea în viitorul apropiat.

În afară de extinderea bazată pe franciză și contracte de management, grupul intenționează să finalizeze în 2018 două proiecte noi de dezvoltare, respectiv ibis Styles Warszawa (178 camere) și ibis Vilnius (164 camere), care vor intra pe respectivele piețe în a doua jumătate a anului 2018. Orbis pregătește de asemenea un nou proiect de dezvoltare în centrul orașului Cracovia, pe o nouă parcelă care a fost achiziționată în primul trimestru al acestui an.

Profitând de extra sezon, compania a intensificat lucrările de modernizare a unor hoteluri din locații strategice, cum ar fi Sofitel Warsaw Victoria, ibis Warszawa Centrum, Novotel & ibis Poznan Centrum, Mercure Budapest Korona și Mercure Budapest Buda. Un capital total de 40,7 milioane PLN a fost cheltuit pe parcursul trimestrului pentru a finanța toate proiectele de investiții.

În 2018, care se preconizează a fi un alt an de creștere puternică atât pentru economia din regiunea Europei de Est, cât și pentru turismul de pe piețele cheie ale Orbis, grupul se va concentra pe creșterea încasărilor, împreună cu o gestionare rezonabilă a cheltuielilor, a declarat Gilles Clavie.

Performanța financiară

În primul trimestru al anului 2018, rezultatele operaționale pozitive ale Grupului Orbis au fost confirmate de o creștere de 5,8% a indicatorului RevPAR, pentru produse comparabile, până la valoarea de 136 PLN (zloți polonezi). Ca și în trimestrele anterioare, acest rezultat a fost determinat, în principal, de o creștere a tarifului mediu per cameră (în creștere cu 3,8% în T1 2018) și o ușoară creștere a gradului de ocupare, care a avut un având de 1,2 puncte procentuale comparativ cu rezultatele din anul trecut. Indicatorii de funcționare în creștere au fost observați în toate țările din Europa de Est, unde Orbis operează hoteluri.

"Bucurându-se de o creștere continuă a pieței și de un mediu macroeconomic stabil în întreaga regiune est-europeană, Orbis continuă să obțină rezultate solide. În 2018, ne-am concentrat pe consolidarea veniturilor și pe gestionarea costurilor, având în vedere situația dificilă de pe piața muncii, care afectează majoritatea industriilor. Datorită implicării depline a echipelor noastre, veniturile au crescut cu până la 271,5 milioane PLN, cu +2,1% față de cifrele din anul precedent. EBITDA operațional s-a ridicat la 40,4 milioane PLN, reprezentând o creștere de 5,9% față de anul trecut", a declarat Gilles Clavie, președinte și CEO al Orbis SA.

rezultateorbisT12018

Grupul hotelier Orbis este cel mai mare lanț de hoteluri din Polonia și Europa Centrală și de Est. Orbis deține 127 de hoteluri și este singurul licentiator pentru toate brandurile AccorHotels în 16 țări: Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Polonia, România, Serbia, Slovacia și Slovenia. Grupul are în total 20.500 camere. Hotelurile operează sub brandurile Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles și ibis budget.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

1 Nordic Food albastru

banner aprilie