EXCLUSIV: Interviu cu CEO-ul Corinthia Hotels, Simon Naudi

Bucureștiul continuă să fie un magnet pentru marile lanțuri hoteliere internaționale, care văd în capitala României o piață cu potențial ridicat pentru proiecte hoteliere. Recent, un nou lanț hotelier de lux și-a anunțat intrarea pe piața locală, este vorba despre Corinthia Hotels, care va deschide la sfârșitul anului 2019 faimosul Grand Hotel du Boulevard din inima Bucureștiului, în urma unui contract de management semnat cu proprietarul clădirii - Niro Investment Group.

“Corinthia Grand Hotel du Boulevard va fi un hotel de înaltă clasă”, ne spune Simon Naudi, CEO Corinthia Hotels, care consideră că în București există cerere pentru un produs de cinci stele autentic.

Într-un interviu acordat în exclusivitate revistei Horeca România, CEO-ul Corinthia Hotels ne vorbește despre decizia lanțului de a intra pe piața din România, despre facilitățile viitorului hotel și cum se va poziționa acesta pe piața hotelieră locală.

grandhotelduboulevardbucuresti

Ce v-a determinat să aduceţi brandul Corinthia pe piaţa hotelieră din Bucureşti? Ce ne puteţi spune despre parteneriatul cu Niro Investment Group?

La nivel de grup, suntem extrem de atenţi şi de selectivi când stabilim care vor fi noile noastre locaţii. Hotelurile din lanţul nostru sunt situate în câteva dintre cele mai interesante şi mai promiţătoare destinaţii din lume, deci este foarte important ca atunci când apare o nouă oportunitate să ne asigurăm că ne va completa proprietăţile existente. Bucureştiul este un oraş dinamic, foarte atrăgător pentru oaspeţii care vin aici în interes de afaceri sau pentru a se recrea. În acelaşi timp, este un mediu cu o arhitectură autentică, în care se ascund comori impresionante, aşa cum este şi Grand Hotel du Boulevard. Partenerii noştri şi totodată proprietarii clădirii, Niro Investment Group, au făcut investiţii serioase pentru a conserva această proprietate emblematică şi şi-au exprimat dorinţa de a-i reda gloria de altădată, readucând-o în centrul sectorului hotelier de lux din Bucureşti. La rândul nostru, suntem onoraţi să colaborăm cu ei în acest efort.

Cât de mult a contat istoricul și faima hotelului Grand Hotel du Boulevard în decizia dumneavoastră de a pune brandul Corinthia pe acest hotel?

Corinthia şi-a luat angajamentul de a le oferi oaspeţilor săi experienţe extraordinare, combinate cu servicii fără rival în industria ospitalităţii, în decorul unor clădiri reprezentative, de patrimoniu. Decizia de a deschide Corinthia Hotel du Boulevard respectă tradiţia noastră de a restaura mari hoteluri din Europa secolului al XIX-lea, dintre care voi enumera doar câteva: hotelul Corinthia din Londra, o clădire premiată, hotelul Corinthia din Budapesta, cunoscut anterior drept Hotelul Grand Regal, şi hotelul Corinthia St Petersburg din Rusia sunt proprietăţi emblematice din secolul al XIX-lea, care au fost achiziţionate, reamenajate şi redeschise de lanţul hotelier Corinthia. În 2016 am cumpărat fostul Grand Hotel Astoria din Bruxelles, o adevărată legendă, iar acum se derulează acolo lucrări de restaurare, pentru ca proprietatea să-şi recapete gloria de odinioară.

Într-adevăr, istoria bogată şi fascinantă a clădirii din Bucureşti a jucat un rol important în procesul nostru de selecţie: din anul 1867, când şi-a deschis pentru prima dată uşile, Grand Hotel du Boulevard a evoluat în permanenţă, dar în acelaşi timp şi-a păstrat şi a respectat moştenirea, fiind un adevărat simbol al oraşului. De-a lungul timpului, aici au fost găzduite unele dintre cele mai celebre personalităţi din elita mondială, iar noi suntem convinşi că, renovând şi reîntinerind această clădire cu tot respectul cuvenit, vom reuşi să-i conservăm spiritul şi farmecul aparte, într-o notă contemporană, modernă.

interiorgrandhotelduboulevard

Fiindcă discutăm despre un nou brand pe piaţa locală, ce ne puteţi spune despre filosofia brandului Corinthia şi elementele sale specifice?

Corinthia se mândreşte cu faptul că promovează în hotelurile sale un spirit inspirat de familie, oferind servicii excelente şi discrete, care le garantează clienţilor că în hotelurile noastre vor fi la fel de bine primiţi ca acasă. Corinthia Grand Hotel du Boulevard va fi un hotel de înaltă clasă. În esenţă, serviciile, atmosfera şi spiritul unui hotel sunt elementele care îi determină succesul, iar brandul Corinthia este expert în acest domeniu.

Ce ne puteţi spune despre lucrările de modernizare care se derulează în prezent la Grand Hotel du Boulevard, pentru a corespunde cu standardele şi stilul hotelurilor Corinthia?

Se estimează ca lucrările de reamenajare să înceapă în Q2 2018, coordonate de QP Management, o companie-soră a grupului Corinthia Hotels, care îi va susţine pe dezvoltatori cu servicii de management de proiect şi management al costurilor. Pentru proiectul de restaurare colaborăm cu o echipă din elita mondială a profesioniştilor din arhitectură şi design, care a semnat astfel de proiecte importante în întreaga regiune. Suntem încântaţi să anunţăm că PORR, o companie recunoscută în domeniul construcţiilor inovatoare din Europa, a fost angajată ca principal contractor pentru lucrările de renovare a proprietăţii şi aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună cu ei la acest proiect incitant.

Ce ne puteţi spune despre facilităţile pe care le va oferi hotelul la momentul inaugurării?

Hotelul pune la dispoziţia clienţilor cel puţin 50 de camere şi apartamente, inclusiv o serie de apartamente de tip “penthouse” care se vor adresa segmentului premium al pieţei. Alte facilităţi sunt un restaurant cu o ofertă gastronomică internaţională, spațiu lounge amplu, săli elegante pentru întâlniri şi un spa cu servicii personalizate. Trebuie să menţionăm aici şi magnifica sală de recepţii - un spaţiu istoric, restaurat cu meticulozitate, care rămâne piesa de rezistenţă a hotelului.

investitiegrandhotelduboulevard

Care va fi segmentul de public ţintă al hotelului şi ce avantaje aduce afilierea la brandul Corinthia, pentru a atrage clienţi străini?

Hotelul se adresează clienţilor de top ai pieţei, care călătoresc în interes de afaceri sau pentru a se recrea. Sperăm să atragem clienţi care îşi doresc să experimenteze servicii la standarde de lux.

Cum vedeţi piaţa hotelieră din Bucureşti şi în special segmentul hotelurilor de 5 stele?

Bucureştiul este un oraş în dezvoltare, dar, în egală măsură, recunoaştem că în România există o anumită volatilitate politică şi economică. Orice economie trece prin etape, însă Corinthia consideră că în acest oraş există o cerere pentru un produs de cinci stele autentic. Această cerere şi managementul Corinthia vor asigura prin noul hotel generarea unor venituri suficiente pentru a face profitabilă investiţia proprietarului. Nu ne concentrăm asupra competiţiei cu brandurile existente, ci mai degrabă ne dorim să creăm o nişă care să cultive standardul nostru de servicii.

Oraşul este, în egală măsură, o piaţă în creştere pentru evenimente şi expoziţii de recunoaştere internaţională, deci ne aşteptăm ca aceste aspecte, în combinaţie cu istoria şi cultura Bucureştiului, susţinute de entuziasmul călătorului din ziua de azi, mereu dornic să descopere următoarea “comoară ascunsă”, să ne asigure un flux stabil de oaspeţi care vor alege serviciile noastre.

Interviu realizat de Diana Sbârcea, pentru ediția 87 a revistei Horeca România, pe care o puteți răsfoi AICI.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok