Hotelul Lido revine pe piața hotelieră și țintește un grad de ocupare de peste 75% în primul an de funcționare

Lido, unul dintre hotelurile istorice ale Bucureștiului, și-a redeschis porțile luni, sub numele de Lido by Phoenicia, după 10 ani în care hotelul a fost închis. Procesul de renovare a hotelului a durat aproape doi ani, mai mult decât se estima inițial, și a necesitat investiții de circa 5 milioane de euro, investiția fiind realizată de grupul Phoenicia Hotels.

Hotelul fusese lăsat exact ca în ultima zi în care a fost operațional, așternuturile erau pe pat, fețele de masă erau pe mesele din restaurante și a trebuie scos tot ce era la interior și renovat. S-au decopertat pereții, s-au schimbat toate instalațiile. Am căutat să păstrăm tot ce s-a putut din elementele clasice, de exemplu ușile de la camerele din hotel, pe care le-am recondiționat, tâmplăria, geamurile de exterior, liftul central și multe alte elemente. Tot ce a putut fi păstrat și nu a necesitat înlocuire completă a fost păstrat și recondiționat. Am încercat să păstrăm aerul istoric și magia locului”, a declarat Alex Petrescu, directorul general al hotelului, într-un interviu acordat revistei Horeca România.

Hotelul aduce pe piața hotelieră 115 camere, dintre care 97 camere deluxe și 18 apartamente. În plus, există și un apartament prezidențial la ultimul etaj, compus din două dormitoare separate, fiecare cu baie proprie, și două spații de zi.

hotellidodeschidere

Pe partea de food&beverage, la parterul hotelului urmează să se deschidă un restaurant a la carte cu specific internațional, dar și cu preparate din bucătărie românească, iar în momentul de față, tot la parterul hotelului, există și o braserie și un bar, cele din urmă fiind deținute de Cristi Opaiț.

În primă fază va fi deschisă doar braseria, care are o capacitate de 120 de locuri, iar restaurantul urmează să fie operațional undeva la începutul lunii martie și va avea circa 200 de locuri.”, ne-a declarat directorul hotelului Lido.

Tot la capitolul facilități, hotelul pune la dispoziția oaspeților două săli de conferință situate la etajul 1 (o sală cu o capacitate de până la 45 persoane, în set-up teatru, și o sală de consilii cu un set-up fix, cu o capacitate de 16 persoane), precum și o sală de fitness dedicată exclusiv oaspeților din hotel. Pe viitor, reprezentanții hotelului intenționează să extindă serviciile spa, cu saună, jacuzzi și alte servicii, dar și să renoveze piscina exterioară.

Echipa hotelului va fi formată din aproximativ 50 de persoane, fără partea de F&B, atât români, cât și străini.

La ora actuală avem cam 80% din poziții ocupate. Mai avem două poziții în departamentul de vânzări pe care nu le-am ocupat încă, dar urmează să le ocupăm în perioada imediat următoare”, ne-a spus directorul general al hotelului.  

camerahotellido

Pentru anul 2019, reprezentanții hotelului Lido țintesc un grad de ocupare de peste 75%.

Un KPI (Key Performance Indicator, n.r.) pe care îl avem în minte este să închidem anul cu un grad de ocupare de cel puțin 75%. ADR-ul trebuie să fie undeva peste 100 de euro, este un indicator destul de optimist raportat la ceea ce este în piață, dar sunt sigur că îl putem atinge chiar din primul an de funcționare. Ne dorim să devenim un lider în piața locală pe segmentul de 4 stele și încă de la început vom avea o politică tarifară comparativă cu ceea ce este în piață”, ne-a mai declarat Alex Petrescu.

Potrivit acestuia, președinția Consiliului Uniunii Europene va avea un impact mare în piață, la fel și festivalul George Enescu și Campionatul European de Fotbal din 2020.

Mai multe detalii despre nou hotel Lido by Phoenicia puteți afla în ediția 92 a revistei Horeca România.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok