Studiu: Realitatea virtuală ar putea deveni o componentă cheie în procesul de rezervare

45% dintre călătorii globali rămân extrem de îngrijorați de evoluția pandemiei de COVID-19, arată un studiu realizat de GlobalData, iar incertitudinea consumatorilor rămâne unul dintre cele mai mari obstacole cu care se confruntă operatorii din industria turismului. În acest context, a face din realitatea virtuală o componentă cheie în procesul de rezervare ar putea acționa ca un instrument ajutător pentru a reduce incertitudinea consumatorilor, creând un avantaj penru companiile din turism, subliniază reprezentanții GlobalData.

realitatevirtualahoteluri

Unii operatori utilizau deja realitatea virtuală și înainte de pandemie, pentru a oferi turiștilor un insight asupra destinației lor de vacanță, dar conceptul „try before you buy” (testează înainte să cumperi) ar putea deveni din ce în ce mai important în procesul de rezervare datorită impactului generat de coronavirus.”, a comentat Johanna Bonhill-Smith, Travel & Tourism analyst la GlobalData.

Noile proceduri de pe aeroporturi, creșterea prețurilor și îngrijorările legate de siguranță vor afecta deciziile de călătorie viitoare, iar o experiență virtuală înainte de călătorie ar putea genera un “dor de ducă” și ar putea spori atractivitatea călătoriilor internaționale, spun reprezentanții GlobalData.

Experiențele imersive, memorabile și seducătoare pe care realitatea virtuală le poate oferi vor ajuta la risipirea dubiilor consumatorilor, acționând ca un factor suplimentar care poate crește cererea turistică în perioada următoare”.

Interacțiunea cu platformele online au crescut rapid, atât în rândul consumatorilor cât și în rândul companiilor, pe durata pandemiei, sugerând că există oportunități tot mai mari pentru interacțiuni digitale între cele două părți. „Pentru consumatori, social media a oferit o poartă de evadare de la restricțiile stricte de izolare. 44% dintre călători au crescut timpul pe care îl petrec pe rețelele social media, 32% citesc mai frecvent bloguri/review-uri online despre produse/tendințe și 31% petrec mai mult timp vizonând videouri despre modul de utilizare al produselor. Organizațiile de marketing de destinație de succes, marketeri și agenții de turism folosit acest lucru ca pe o oportunitate de a păstra relația cu clienții lor”, a adăugat reprezentantul GlobalData. 

Operatorii din turism vor juca un rol vital în recuperarea industriei de călătorii, în special dacă vor lucra în colaborare cu alte sectoare din industrie, subliniază acesta. "Incorporând realitatea virtuală în procesul de rezervare ar putea acționa ca o nouă inițiativă pentru a aduce furnizorii din domeniu mai aproape într-o destinație, rezultând într-o colaborare mai bună și o recuperare mai solidă”, punctează reprezentanții GlobalData.

Sursă foto: www.immersivegaze.com


Cele mai citite articole

Prev Next