conferintatophotel2017Cea de-a X-a ediție a TopHotel Tourism&Leisure Investment Conference, cel mai important eveniment dedicat industriei hoteliere, a turismului și a ospitalității de pe plan local, se va desfășura în perioada 25-26 mai, la hotelul Marriott din București. Evenimentul reunește specialiști de top din industrie care vor identifica noi oportunități de business și vor analiza cele mai importante schimbări din domeniu.

sosirihoteluriSosirile înregistrate în structurile de primire turistică cu funcțiuni de cazare în primul trimestru al acestui an au însumat 2,06 milioane, în creştere cu 10,9% faţă de cele din primul trimestru al anului precedent, a anunțat Institutul Național de Statistică. Din numărul total de sosiri, sosirile turiştilor români în structurile de primire turistică au reprezentat 78,4% (1,6 milioane)...

tendinteamenajarehorecaPentru că ne dorim să vă ținem la curent cu noutățile din lumea designului, Echipa Creativ Interior vă prezintă lista cu cele mai importante tendințe în amenajările Horeca pentru anul 2017, care vă vor ajuta să câștigați încrederea clienților existenți, dar și să atrageți clienți noi. Spații mici, dar personalizate. De ce tot mai mulți beneficiari optează pentru spații mici?...

gradisteaAproape 110.000 de români și-au petrecut Paștele în hotelurile și pensiunile din țară și au cheltuit mai mult de 7 milioane de euro pe servicii turistice, după cum reiese din datele centralizate de Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR). Cele mai căutate destinaţii au fost Valea Prahovei, zona Bran-Moeciu, Bucovina şi Maramureş.

studiipostuniversitareospitalitateAcademia de Studii Economice din București a lansat miercuri, 5 aprilie a.c., Programul de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalităţii, organizat împreună cu Ecole hotelière de Laussane (Elveţia), cea mai prestigioasă şcoală din lume în domeniul managementului ospitalităţii, se arată într-un comunicat al instituției.

constructiebrandhorecaBrandul este un instrument de creștere a oricărei afaceri. Considerăm că o anumită afacere este un brand atunci când aceasta este un succes: are notorietate, reputație pozitivă și aduce bani acționarilor. Brandul este identitatea unui produs sau a unui serviciu, construit cu scopul ca acestea să fie diferențiate de cele ale competiției. Intrinsec, brandul poartă cu sine încrederea și loialitatea...

crestereturismSosirile înregistrate în structurile de primire turistică în primele 2 luni ale acestui an au însumat 1,33 milioane, în creştere cu 10,4% faţă de cele din primele 2 luni ale anului trecut. Din numărul total de sosiri, sosirile turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat în perioada 79,7%, în timp ce turiştii străini au reprezentat 20,3%...

checkinromaniaMai puțin de 2,5 milioane de turiști străini s-au cazat anul trecut în hotelurile și pensiunile turistice din țară, cheltuielile acestora ridicându-se în total la 5922,5 milioane lei, a anunțat Institutul Național de Statistică. Principalul motiv al sejurului petrecut de turiştii nerezidenţi în România, în anul 2016 l‐a reprezentat afacerile, participarea la congrese, conferinţe, cursuri...

Cele mai citite articole

Prev Next