selgros_oradea Arena Bucatarilor, cel mai prestigios eveniment din cadrul programului dedicat Gastronomiei, organizat de catre compania Selgros in colaborare cu Asociatia Nationala a Bucatarilor si Cofetarilor din Turism - Romania, intra in a doua etapa vineri, 04 iunie 2010, incepand de la ora 11.00, la Selgros Oradea.
Citeste mai mult ...


panificatie_verona
Cea de a IX-a editie a Expozitiei Internationale de Panificatie s-a desfasurat in perioada 22-26 mai 2010 la Verona, Italia, in cadrul centrului expozitional Veronafiere. in cadrul SIAB, au fost prezenti peste 400 de expozanti din 11 tari, iar numarul vizitatorilor care au trecut pragul expozitiei a fost de 38.000.
Citeste mai mult ...

newsletter148
Chiar daca administrezi un restaurant, bar sau o cafenea care se bucura de clienti fideli, nu uita ca in orice moment acestia pot "trada" si trece in tabara adversa, adica in ograda concurentilor tai. Clientii tai trebuie sedusi permanent, acestora le place sa fie curtati, sa li se vorbeasca.
Citeste mai mult ...


arrow Potrivit proiectului de lege aprobat ieri de Senatul Romaniei, intreprinzatorii privati care desfasoara activitati de servicii agroturistice vor fi scutiti de la plata impozitului pe profit si vor plati TVA redus, de 5%, in cazul in care vor folosi numai produse agroalimentare romanesti, productie proprie sau achizitionate din zona respectiva.
Citeste mai mult ...


hotel_telefon In ciuda crizei economice, lanturile hoteliere investesc in tehnologie pentru a asigura bunastarea oaspetilor pasionati de tehnologie, astfel camera de hotel trebuie sa aiba dotarile tehnologice de-acasa. Hotelierii din intreaga lume ofera deja, ultimele tehnologii, ca iPad, IP TV si o varietate de posibilitati pe smartphone-uri, care permit clientilor sa faca check in-ul sau sa ceara room service de pe telefoanele mobile.
Citeste mai mult ...


hotel_reception
Hotels.com a intocmit o lista cu 10 lucruri care privesc comportamentul unui oaspete al unui hotel, pentru ca acesta sa aiba o sedere placuta si relaxanta. Un client trebuie sa fie atent la urmatoarele lucruri:
1. Familiarizati-va cu practicile privind bacsisul. Cand un client ajunge la un hotel si este intampinat de portar sau un concierge apare dilema bacsisului, care nu trebuie sa fie nici prea mic nici prea mare.
Citeste mai mult ...

Aer conditionat

Ideea de racire a aerului din spatiile inchise a aparut pentru prima data in Egipt.
Citeste mai mult ...