reglementarifrancizaOrice investitor în domeniul ospitalității, pentru a-şi administra afacerea, poate opta între propria administrare a brandului sau afilierea la un nume cunoscut în piață, prin cumpărarea unei francize. Acest din urmă pas asigură accesul la o gamă extinsă de produse, facilităţi şi capacităţi organizatorice deja testate de alţii cu succes, plus know-how-ul unor profesionişti.

Citeste mai mult ...

cartiospitalitateOspitalitatea este o artă care se învață, iar cărțile sunt - sau ar trebui să fie - una din principalele surse de inspirație pentru toți cei care activează în acest domeniu. Specialiștii de la Trivago au întocmit o listă cu 10 cărți pe care orice specialist din industria ospitalității ar trebui să le citească.
“Cărțile de specialitate te pot inspira și ajuta ca hotelier să câștigi noi pespective...

Citeste mai mult ...

hotreceuropaHOTREC, asociația umbrelă a asociațiilor naționale profesionale care reprezintă hoteluri, restaurante, cafenele și instituții similare din Uniunea Europeană, anunță că, începând cu 1 ianuarie 2020, are doi membri noi, și anume Asociația Hotelurilor și Restaurantelor din Bulgaria și Hosteleria de Espania. Recent, și Asociația profesională a hotelurilor și restaurantelor...

Citeste mai mult ...

romanianhospitalityawards2019Romanian Hospitality Awards, un proiect de recunoaștere și premiere a excelenței din industria HoReCa marca de Hospitality Culture Institute, și-a desemnat câștigătorii celei de-a doua ediții. 14 premii au fost acordate în cadrul Galei Romanian Hospitality Awards 2019, printre cele 14 categorii de jurizare numărându-se premiul pentru cel mai bun restaurant...

Citeste mai mult ...

inregistraremarcaosimFie că ți-ai deschis un restaurant nou ori ai inventat un burger cu rețetă și nume originale, este nevoie de un nume comercial protejat sau de o marcă. Astfel, dacă ţii la brandul care te-a consacrat în piaţă sau dorești să îți creezi unui nou, nu trebuie să îi laşi pe alţii să se „înfrupte" din el. Dobândirea drepturilor la nivel national asupra unei denumiri, unui slogan...

Citeste mai mult ...

investitiihorecazonemontaneDacă în edițiile anterioare ale revistei Horeca România am făcut un scurt tur al țării prin intermediul unor investiții majore, e timpul să ne orientăm spre investițiile din zonele cu specific montan. Vă invităm să parcurgeți un top 10 al celor mai interesante proiecte din acest segment, anunțate și monitorizate în perioada iulie-august cu ajutorul asistentei...

Citeste mai mult ...

dragospanaitDupă 10 ani de experiență în ospitalitate, Dragoș Panait, antreprenorul care a fondat restaurantul bucureștean Red Angus Steakhouse (în 2010), food truck-ul Steak Me Home (în 2018) și care operează hotelul Class Hotel, în București, lansează Next Root Management Systems (NRMS), o agenție de consultanță 360°, dedicată afacerilor din industria HoReCa.

Citeste mai mult ...