Primul training pentru barmani marca Ursus

Primul training pentru barmani marca Ursus

Conform unui studiu realizat de Ursus Breweries in luna noiembrie 2010, aproape 32% din tinerii romani cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani au consumat alcool ultima data intr-un bar. in acest context, in cadrul campaniei „Afla-ti echilibrul!”, Ursus Breweries a lansat la Brasov primul training din Romania pe tema consumului responsabil de alcool adresat barmanilor. Intitulat “Despre alcool si Responsabilitate Sociala” trainingul are ca scop educarea barmanilor cu privire la responsabilitatea pe care o au fata de clienti.

Consum3

Trainerul Bogdan Nicolae, Presedinte al Asociatiei Barmanilor Profesionisti din Romania, le-a vorbit barmanilor despre rolul si responsabilitatea pe care o au fata de clientul care doreste sa petreaca o seara placuta, fara sa se expuna la riscuri, dar si fata de clientul care a consumat alcool in mod excesiv. De asemenea, barmanii vor primi sfaturi despre cum pot identifica un client care a baut prea mult, cum sa se comporte cu un astfel de client, dar si despre mahmureala si miturile legate de consumul de alcool.

beer_toast

“Rolul unui barman profesionist presupune mai mult decat servirea unei bauturi. El trebuie sa Ãii asigure clientului o experienta placuta. in plus, un comportament responsabil din partea noastra Ãil va face pe client sa revina. Iata de ce un training dedicat prevenirii consumului excesiv de alcool in cluburi si baruri este un program necesar. Ne bucuram sa fim alaturi de Ursus Breweries in aceasta initiativa si speram ca mesajul nostru va junge la cat mai multi barmani in acest an”, a declarat Bogdan Nicolae.

Peste 90% din barmanii prezenti la training au declarat ca li se pare foarte util ceea ce au invatat si 75% din ei considera ca recomandarea lor de a nu consuma alcool in exces va fi apreciata de clienti.

scrollbar_drinks

„Scopul campaniei „Afla-ti echilibrul!” este de a preveni consumul de alcool in exces, iar o mare parte a tinerilor din Romania prefera sa bea alcool in baruri si cluburi. Sa iesi seara in oras cu prietenii la o bere este placut si relaxant, iar barmanul tau trebuie sa se asigure ca te vei simti bine, fara sa ai parte de momente neplacute a doua zi. insa, pana la urma, decizia de a consuma sau nu alcool intr-un mod excesiv apartine fiecaruia. Urmand cateva sfaturi simple de pe www.desprealcool.ro (de exemplu in timpul unei iesiri sa te limitezi la o cantitate moderata de alcool, sa nu bei pe stomacul gol, sa alternezi bautura alcoolica cu apa sau suc si, evident, sa nu conduci dupa ce ai baut) poti sa gasesti echilibrul intre a te simti bine si a evita potentialele probleme legate de consumul de alcool”, a declarat Diana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries.

beer-taps-bar

in Brasov a fost inregistrat cel mai mare procent de tineri care prefera sa bea alcool in cluburi si baruri. Astfel, 48,5% din tinerii brasoveni au consumat ultima data alcool intr-un bar, iar 25,5% intr-un club. Brasovenii sunt si cei mai mari amatori de cocktailuri (31%) la o medie nationala de 17%. Studiul Ursus Breweries mai arata ca cea mai consumata bautura in randul tinerilor ramane berea (44%), aceasta situandu-se pe primul loc in fiecare oras cuprins in studiu. Cei mai mari amatori de bauturi alcoolice tari sunt bucurestenii (cu un procent de 32%), la o medie nationala de 22%.

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt URSUS, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok