Starbucks lansează băuturi noi şi oferte promoţionale

Starbucks lansează băuturi noi şi oferte promoţionale

Lanţul de cafenele Starbucks a anunţat lansarea campaniei de primăvară „Pentru tine”, care aduce oferte promoţionale pentru clienţi şi un nou sortiment băutură premium, Cocoa Cappuccino precum şi un nou amestec de cafea, Starbucks Tribute Blend™.  Prin această campanie, Starbucks doreşte „să aducă un tribut tuturor prieteniilor legate la o cană de cafea, în toate colțurile lumii, de-a lungul celor 40 de ani de existenţă”, se arată în comunicatul de presă.

starbucks 2

Astfel, începând de luna aceasta, la Starbucks, fiecare dimineaţă de primăvară începe cu un delicios mic dejun promoţional, oferit în semn de mulţumire: la fiecare cafea Grande sau Venti pe care o cumperi înainte de ora 11.00, te poţi răsfăţa cu un croissant cu unt sau ciocolată la numai 2 RON.

CocoaCap

Mai mult decât atât, în cafenele Starbucks din toată ţara vei găsi un nou sortiment de băutură premium, Cocoa Cappuccino şi un nou amestec de cafea, Starbucks Tribute Blend™. Savurează un Cocoa Cappuccino fierbinte şi îmbie-te cu gustul proaspăt de espresso caramel, sirop dulce-amărui mocha, lapte cald şi un strat fin de spumă catifelată – amestecul perfect între aromă puternică de espresso şi gustul dulce al cafelei mocha.

TributeBlend

Prin lansarea Tribute Blend™, Starbucks mulţumeşte fermierilor şi producătorilor de cafea parteneri, pentru realizările din ultimii 40 de ani. Această băutură este un mix unic, realizat în premieră prin combinarea mai multor boabe de cafea, provenite din patru regiuni diferite: Sumatra, Etiopia, Papua Noua Guinee şi Columbia.

Campania de primăvară Starbucks ”Pentru Tine!” este un tribut adus clienţilor săi, ca parte din campania aniversară derulată, în acestă perioadă, în peste 17000 de cafenele Starbucks din întreaga lume.

Starbucks şi-a deschis prima cafenea în Seattle’s Pike Place Market, în 1971. „Sunt 40 de ani de experienţă în domeniul cafelei şi, cel mai important, patru decenii de momente unice create de legături profunde cu clienţii săi, cu partenerii din fiecare cafenea şi cu toate comunităţile în care Starbucks a reuşit să fie prezent”, se mai arată în comunicat.