METRO GROUP, rezultate financiare record în 2010

METRO GROUP, rezultate financiare record în 2010 la nivel global

Concernul METRO GROUP a obţinut în anul 2010 o cifră de afaceri de peste 67 miliarde euro, înregistrând “rezultate financiare record” în anul precedent, potrivit unui comunicat de presă emis astăzi de companie. Creşterea Metro Group – una dintre cele mai importante societăţi comerciale pe plan internaţional – va continua în 2011, prin inaugurarea a peste 110 noi sedii, după ce doar în 2010 au fost deschise 100 de noi sedii.

metro 2

În România însă, vânzările Metro Group au scăzut cu 3,5% în 2010, faţă de 2009, ajungând la 1831 mil. Euro, iar numărul angajaţilor s-a redus cu peste 1200 de persoane. S-au deschis 3 magazine noi, în România, în 2010. În ceea ce priveşte Metro Cash&Carry, vânzările au scăzut şi ele cu 7,3% în 2010, ajungând la 1137 mil. Euro. În ceea ce priveşte Real, acesta a înregistrat vânzări de 694 milioane de euro, în creştere cu 3,4% faţă de 2009.

grafic Metro

“Concernul METRO GROUP a încheiat anul financiar 2010 cu rezultate financiare record la nivel global. Profitul înainte de dobânzi si impozite a crescut cu aproape 20%, până la valoarea de 2,415 miliarde euro, şi asta în contextul unei perioade de criză economică severă”, a declarat Eckhard Cordes, preşedintele consiliului de administraţie al concernului METRO AG.

METRO GROUP este reprezentată în 33 de ţări si activează în peste 2.100 locaţii şi are aproximativ 283.000 angajaţi. Randamentul concernului METRO GROUP se bazează pe realizările mărcilor sale de distribuţie, care activează independent pe piaţă: Metro/Makro Cash&Carry - pe poziţie de frunte pe plan internaţional pe segmentul de autoservire produse en-gross, Real-SB-Warenhäuser, Media Markt si Saturn – lideri europeni de piaţă în domeniul magazinelor specializate pe comerţul cu produse electronice, precum galeria Kaufhof Warenhäuser.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok