Angajatorii din industria ospitalităţii britanice desconsideraţi de angajaţi

Angajatorii din industria ospitalităţii britanice desconsideraţi de angajaţi

Angajatorii din industria ospitalităţii britanice au fost criticaţi pentru lipsa susţinerii şi motivării angajaţilor, după ce un studiu realizat în piaţa muncii a dezvăluit faptul că peste o treime din lucrătorii din restaurante, puburi şi hoteluri nu-şi respectă managerul. Mai mult de jumătate din angajaţii din industria ospitalităţii nu se simt motivaţi de angajatorii lor.

restaurants-in-edinburgh

Potrivit studiului care a cercetat mai multe sectoare ale industriei, realizat de ICM şi People 1st (site dedicat evaluării aptitudinilor din ospitalitate, leisure, travel şi turism din Marea Britanie), angajatorii din industria ospitalităţii au fost calificaţi pe poziţia a doua cei mai neapreciaţi pentru că nu impulsionează dezvoltarea carierelor angajaţilor în afara anumitor sectoare, fiind depăşiţi doar de angajatorii din serviciile de transport şi producţie.

bars

Peste jumătate din angajaţii din industria ositalităţii au răspuns că nu se simt motivaţi de şefii lor, cu 10% mai mult decât media naţională. Aproape două treimi din managerii din ospitalitate au fost acuzaţi că nu-şi ajută personalul angajat să-şi dezvolte carierele şi aptitudinile, în timp ce doar 29% din angajaţi susţin că şefii lor sunt binevoitori şi îşi apreciază echipele.

Studiul a confirmat faptul că managemntul deficitar şi lipsa comunicării în sectoarele de activitate au un efect negativ asupra economiei, rezultând o rată mare a migrării forţei de muncă, servicii slabe pentru consumatori şi productivitate redusă.

uk1

Directorul People 1st a spus că motivarea efectiva a angajaţilor nu numai că va îmbunătăţii gradul de satisfacţie la locul de muncă şi performanţa individual, ci are un impact pozitiv asupra afacerii ca întreg. “Este imperios necesar pentru companii să înţeleagă impactul pe care managementul deficitar şi comunicarea îl au asupra afacerilor lor, în special în această perioadă în care se fac pregătiri intense pentru organizarea Jocurilor Olimpice 2012 şi a altor evenimente importante”… “Loialitatea, moralul, performanţele şi productivitatea suferă atunci când managementul nu acţionează cum trebuie. Ca o afacere să meargă bine în mod constant, are nevoie de lideri fermi şi eficienţi. Lipsa încurajării şi susţinerii personalului angajat indică o gândire pe termen scurt a unui număr semnificativ de manageri”.

BEST 2011

Studiul a mai indicat faptul că cei mai mulţi angajaţi consideră că se înţeleg bine cu managerii, 70% din respondenţi susţinând că au primit critici constructive de la şefii lor. Angajaţii se aşteaptă să fie apreciaţi şi respectaţi pentru contribuţia lor la mersul bun al afacerii şi au aşteptări mult mai mari de la managerii lor, în special în această perioadă economică turbulentă.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok