Noua identitate vizuală Eurostar va fi lansată pe 5 aprilie

Noua identitate vizuală Eurostar va fi lansată pe 5 aprilie

eurostar-ticket

Operatorul trenurilor de mare viteză Eurostar îşi rebranduieşte operaţiunile ca parte a modernizării serviciilor. În acelaşi timp, operatorul îşi intensifică serviciile pentru segmentul Business Premier Class, oferind pasagerilor noile meniuri cu preparate culinare realizate în colaborare cu Alain Roux, chef cu trei stele Michelin.

Noul logo va fi introdus treptat şi va deveni vizibil în următoarele săptămâni. De asemnea, noua identitate vizuală va apare în acelaşi timp în gările din care pleacă trenurile Eurostar, pe uniformele angajaţilor şi pe site-ul companiei.

Eurostar-train

Din data de 14 aprilie pasagerii care călătoresc la clasa business se vor delecta cu noile meniuri gourmet, cu ingrediente locale din Marea Britanie, Franţa şi Belgia. Din luna mai, Eurostar va introduce pentru clasa Business Premier şi servicilul de garantare a călătoriei cu trenul, prin care călătorilor li se oferă accesul în trenul dorit indiferent de rezervarea făcută anterior.

De la lansarea serviciilor sale în 1994, Eurostar a transportat peste 115 milioane de călători în Europa, între Marea Britanie şi continent.