Servicii de concierge de lux marca Radosa şi în România

Servicii de concierge de lux marca Radosa şi în România

Pe 15 aprilie 2011, s-a lansat pe piaţa românească cea mai bună companie de servicii de concierge de lux din Paris, Radosa. Lansarea Radosa în România reprezintă un eveniment important pentru piaţa locală de călătorii de business şi agrement. Compania le promite românilor cele mai reuşite experienţe turistice. Evenimentul s-a desfăşurat la hotelul Radisson din Capitală şi a reunit agenţii de turism, reprezentanţi ai mediului de afaceri din România şi din străinătate, diplomaţi dar şi personalităţi publice.

lansare radosa

Puţini dintre români sunt familiari cu conceptul de concierge. Cunoscătorii ştiu că un concierge este o persoană diferită de un recepţioner şi că acesta poate face recomandări legate de destinaţiile de vizitat sau poate rezerva un bilet sau un loc la un restaurant, în locul dumneavoastră. Concierge-ul este definit de multe ori ca “propriul dumneavoastră vrăjitor”, capabil să rezolve orice problemă. Radosa furnizează servicii exclusiviste de “Premium Global Concierge, de la experienţe unice de voiaj la cerinţe de bază. “Dacă doriţi un bilet la premiera unui film renumit sau la un eveniment sportiv, o lojă la operă, bilete pentru un spectacol de teatru sold-out sau o rezervare lângă podium pe durata celebrei Fashion Week, tot ce trebuie să faceţi este să apelaţi la serviciile de concierge ale Radosa. Compania este interesată exlusiv de facilitatea vieţii membrilor săi”, se arată în comunicatul de presă.

francesca

Clientul Radosa beneficiază aşadar de recomandări directe de la consultantul său personal şi are la dispoziţie o linie telefonică dedicată 24 din 24 h, 365 de zile pe an. În aproximativ 3 săptămâni, Radosa va lansa un punct de lucru la Bucureşti şi un număr de telefon unde clienţii pot suna şi beneficia de serviciile de concierge. Momentan, românii pot suna la numărul de telefon al companiei din Franţa, unde există deja operatori pe limba română.

concierge semn

Evenimentul de la Bucureşti a închis o serie de turnee organizate de Radosa în principalele capitale ale Europei de Est: Varşovia, Praga, Budapesta şi Bucureşti, compania fiind interesată de creşterea ariei de acoperire în Europa de Est. Directorul general al companiei Radosa a delcarat că România are un rol foarte important în extinderea companiei, fiind o piaţă est-europeană în plină evoluţie.  “Suntem capabili să ne asistăm clienţii din România în străinătate oricând se iveşte o situaţie de urgenţă. Prin parteneriatul încheiat cu peste 100 de hoteluri excepţionale din întreaga lume, putem oferi beneficii foarte speciale clienţilor noştri când călătoresc la hotelurilor noastre partenere”.

concierge la laptop

De altfel, unicitatea companiei Radosa vine din conexiunile sale globale cu cele mai bune hoteluri, linii de croazieră, zboruri aeriene şi tour operatori. Membrii Radosa au acces la beneficii şi privilegii la cele mai bune hoteluri, restaurante, spa-uri, produse de lux din lume.

Extensia Radosa, portalul www.stylishtravellers.com conectează turiştii în scopuri de business, precum şi pe cei în scopuri de agrement în iniţiativa de a aexplora globul la preţuri accesibil. Acesta este un portal online unde fiecare vizitator va găsi exact ceea ce are nevoie: zboruri (de la low-cost la zboruri private, hoteluri, ş.a. Începând cu 15 aprilie, versiunea românească a portalului va oferi o gamă completă de servicii şi facilităţi membrilor săi, un portofoliu de 150.000 de hoteluri către 15.000 de destinaţii şi o panoplie extinsă de posibilităţi internaţionale de călătorii aeriene.


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok