Continental Hotels după 20 de ani

În luna aprilie 2011 lanţul Continental Hotels a implinit 20 de ani de la înfiinţare. În anul 1991 societatea de stat Continental hotel Bucureşti a fost privatizată, astfel a luat naştere primul lanţ hotelier naţional operativ din România.
În cadrul unei conferinţe de presă organizată la hotelul de cinci stele al grupului, Radu Enache directorul general şi preşedintele Continental Hotels  a prezentat bilanţul şi planurile de viitor ale companiei pe care o conduce. CH-CEOAstfel, în cei 20 de ani de activitate pe piaţa hotelieră românească, lanţul hotelier şi-a dezvoltat şi diversificat portofoliul. În prezent compania deţine 9 branduri proprii: 3 hoteluri Continetal Forum de 4 stele, 3 hoteluri Continetal de 3 stele, 1 hotel de 5 stele - Grand Hotel Continental,  1 hotel de 2 stele – Hello Hotels, 2 restaurante Balkan Bistro, 2 restaurante Mondo, 1 restaurant Concerto, 4 cafenele şi cofetării Tekaffe, 1 bar Victoria Club. De asemenea grupul în parteneriat cu Accor Hotels a adus brandul Ibis în România, reprezentat de 4 unităţi hoteliere în Bucureşti şi oraşe din provincie.
Radu Enache a declarat că anul 2010 a fost un an dificil, cu toate că veniturile lanţului Continental Hotels au crescut cu 12% faţă de anul 2009 şi a înregistrat o cifră de afaceri de 22,4 milioane de euro.

continental_19
Directorul general al Continetal Hotels s-a arătat dezamăgit de situaţia în care se află turismul românesc, care nu motivează turiştii şi a mai precizat că în România nu există turişti specializaţi, de genul business, leisure, city break, ci ţara noastră are doar „turişti”, un amestec neclar, pe care hotelierii nu se pot baza că le vor fi oaspeţi şi să poată face previziuni pe termen lung. Acesta este şi unul dintre motivele pentru care lanţul nu mai investeşte nimic în extindere, chiar dacă are aprobate trei proiecte de construcţie de noi hoteluri în Bucureşti, Timişoara şi Târgu Mureş, pentru că piaţa nu este favorabilă  investiţiilor în aceste proiecte şi în acele zone.
Pentru acest an lanţul hotelier urmăreşte o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, în special pentru serviciile operative şi acoperirea serviciului datorie.
Despre eliminarea taxei hoteliere de 3% în acest an, Radu Enache a spus că este favorabilă hotelierilor, pentru că orice fel de reducere a fiscalităţii ajută şi oricum nu a ştiut niciodată scopul acestei taxe introdusă de municipalitate şi unde se duc banii.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok