Cursuri AHA pentru angajaţii din industria ospitalităţii

American Hotel Academy lansează în luna august un program de studiu dedicat persoanelor care activează în industria ospitalităţii din România - Summer Executive Program, compus din 3 cursuri, a câte trei zile fiecare: “Sales, Sales&Sales!”, “Social Media&Mobile Marketing for Hotels” şi „Service Marketing Planning”. AHA este prima şcoală internaţională de management hotelier din România, fiind înfiinţată la Braşov în 2007.

laAHA
Prima serie de cursuri intensive de vară se vor derula în perioada 8-16 august 2011 şi se adresează persoanelor care activează în industria ospitalităţii de minim 12 luni, în mod special celor cu responsabilităţi în marketing şi vânzări.

cursAHA_2“Summer Executive Program (SEP) este o oportunitate excelentă pentru toţi participanţii de a explora noi modalităţi de a atrage, dobândi şi mai ales fideliza clienţii, activităţi vitale pentru orice organizaţie din domeniul hotelier şi care vor putea astfel să îşi asigure succesul, indiferent de situaţia economică actuală” potrivit lui Mark Rosenbaum, unul dintre lectorii americani care vor susţine aceste cursuri.
Programul se va desfăşura în campusul American Hotel Academy situat în Timisul de Sus - Braşov. Candidaţii interesaţi sunt aşteptaţi să se înscrie până la data de 31 iulie.
„Participanţii vor descoperi un program susţinut de lectori internaţionali, manageri de succes sau profesori universitari, care oferă soluţiile de pregătire profesională continuă de care au nevoie pentru succesul în afaceri sau în propria carieră”, se arată mai în comunicatul de presă.
Despre American Hotel Academy
American Hotel Academy este specializată în formare profesională pentru industria ospitalităţii şi este unică în România prin specificul său. Centrul de Formare Profesională Continuă îşi propune să dezvolte şi să ofere programe de pregătire pentru toate poziţiile din cadrul unui hotel sau restaurant, de la personalul de linie până la top management.