Femeile de afaceri impun o abordare distinctă din partea hotelierilor

Centrul de Cercetări în Industria Ospitalităţii al Universităţii Cornell din America a publicat recent un studiu realizat în rândul managerilor de hoteluri, cu privire la apariţia unei categorii de oaspeţi hotelieri disctincte, aflată în continuă creştere în ultimii ani, în toată lumea, care impune o abordare diferită din partea hotelierilor: femeile de afaceri.
femeieturistStudiul, intitulat „Creating Value for Women Business Travellers” porneşte de la o certitudine: numărul femeilor de afaceri care călătoresc a crescut spectaculos în ultimii ani, şi sublinează faptul că hotelierii trebuie să schimbe abordarea când vine vorba despre această categorie. Studiul sublinează faptul că operatorii hotelieri greşesc de cele mai multe ori crezând că dotările sau facilităţile sunt de ajuns pentru a le mulţumi pe femeile de afaceri. Cel mai important lucru pentru această categorie de oaspeţii spun cercetătorii este modul în care experienţa trăită la un hotel le face să se simtă. Aşadar factorul emoţional joacă un rol esenţial în mulţumirea acestui tip de clientă. 

„Atunci când operatorii hotelieri întreabă femeile de afaceri ce îşi doresc de la o şedere la un hotel află cu surprindere că nu dotările hotelului le impresionează ci modul în care această experienţă le face să se simtă. În acest context, am aflat că femeile vor să se simtă în siguranţă, confortabil, să li se dea senzaţia că deţin controlul şi că sunt preţuite”, se arată în studiu.
femeielahotelManagerii de hoteluri chestionaţi în acest studiu au identificat siguranţa ca fiind principala aşteptare a femeilor de afaceri de la un hotel. Este important astfel ca hotelierii să contribuie la senzaţia de siguranţă a acestora, prin mai multe aspecte: holuri bine luminate, încuietori sigure, parcare acoperită sau camere bine poziţionate.
Principala concluzie a studiului "Creating Value for Women Business Travellers" este aceea că hotelierii ar trebui să se concentreze mai mult pe modul în care combinaţia dintre servicii, dotări şi facilităţile oferite de hotel contribuie la dorinţa de afectivitate invocată de femeile de afaceri.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok