Unităţile de cazare din Capitală, avantajate de Planul de Marketing

Noul Plan de marketing turistic al Bucureştiului, a cărui finalizare a fost anunţată oficial pe 24 august în cadrul unei conferinţe de presă, ţinteşte creşterea medie anuală a numărului de înnoptări în spaţiile de cazare din municipiul Bucureşti cu 6.8% dar şi creşterea cu 4.8% a numărului de turişti care vizitează anual Capitala României.inter
Ministrul Turismului, Elena Udrea a prezentat astăzi liniile directoare ale Planului, care va fi pus în perioada următoare la dispoziţia Primăriei Municipiului Bucureşti pentru a fi implementat.
“Contez pe un parteneriat eficient cu Primăria Municipiului Bucureşti, industrie şi alţi actori interesaţi, pentru promovarea Bucureştiului. Documentul finalizat astăzi va fi pus la dispoziţia primăriei, iar noi, ca minister, ne vom îndeplini toate sarcinile care ne aparţin pe partea de implementare a planului: realizarea infrastructurii turistice şi de evenimente, centre de informare turistică, promovare etc”, a declarat ministrul Elena Udrea.
Din Planul de marketing turistic al Bucureştiului rezultă că segmentului de turism de business din Bucureşti trebuie să i se adauge noi componente: turismul de evenimente, cel cultural şi turismul de sănătate. De asemenea, se vizează o poziţionare a oraşului ca destinaţie recunoscută printre tineri datorită vieţii de noapte, animaţiei (probabil cea mai bună ofertă de divertisment din sud-estul Europei) şi spiritului liber, dar şi printre alte categorii de vârstă care pot fi atrase prin evenimente culturale (ex: Festivalul George Enescu), patrimoniu (muzee, clădiri vechi, situri istorice), circuite în împrejurimile oraşului şi chiar turism balnear, spa şi wellness (prin exploatarea apelor termale din nordul Bucureştiului).
cpNu în ultimul rand, creşterea numărului de turişti ar putea crea noi locuri de muncă, iar veniturile atrase la nivel local ar putea creşte semnificativ, potrivit reprezentanţilor Ministerului.
Planul de marketing turistic vizează şi creşterea notorietăţii municipiului Bucureşti cu minim 15%, pe cel puţin 3 din principalele pieţe turistice.
“Creşterea notorietăţii internaţionale a municipiului Bucureşti ar aduce un plus de atractivitate capitalei României şi ar putea îmbunătăţi percepţia străinilor despre România în general”, se arată în comunicatul de presă emis de Minister.
Finalizarea Planului de marketing turistic pentru Bucureşti a fost un rezultat al colaborării factorilor interesaţi în dezvoltarea turistică a capitalei şi totodată un exerciţiu de armonizare a intereselor comune publice şi private, în folosul bucureştenilor.
Pentru mai multe informaţii despre Planul de marketing turistic al Bucureştiului intraţi aici.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok