Se lansează cartea “Brandul Ospitalităţii”

Cartea „Brandul Ospitalităţii” semnată de Cristian Cărămidă se va lansa oficial joi, 3 noiembrie în cadrul Târgului de Turism al României, şi reprezintă prima carte românească din domeniul brandingului ce abordează tematica atât de complexă a industriei ospitalităţii. Având ca obiectiv prezentarea noţiunilor fundamentale despre brand şi branding în contextul industriei ospitalităţii, cartea abordează temele esenţiale pentru o bună cunoaştere şi exploatare a potenţialului de brand hotelier.
cartePlecând de la condiţiile speciale impuse industriei ospitalităţii şi abordând fiecare element necesar construcţiei unui brand hotelier, cartea este un necesar îndrumar şi o lectură plăcută. Fără a folosi termeni academici, cartea se adresează în egală măsură specialistului în marketing hotelier, managerului de hotel sau directorului de resurse umane.
La evenimentul prilejuit de lansarea carţii „Brandul ospitalităţii” vor fi invitaţi reprezentanţi ai presei scrise, radio şi TV, oficiali din Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, reprezentanţi ai Federaţiei Industriei Hoteliere din România, membri ai diferitelor organizaţii profesionale din domeniul ospitalităţii. Pentru hotelieri, manageri de restaurante, baruri sau cafenele, cartea este un îndrumar în construcţia unui brand de succes. Cartea are un format de 14/20, 240 de pagini şi primul tiraj este tras în 2000 de exemplare. Se va distribui nominal top managementului hotelier din România, prin Centrul de Librării Bucureşti, librării on-line, diverse alte canale de difuzare.

Evenimentul de lansare va avea loc joi la ora 14.00, în cadrul Târgului de Turism al României care se desfăşoară la Romexpo, în perioada 3-6 noiembrie 2011.


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok