UFS a lansat Cartea pentru operatori și Cartea Preţioasă

Sunt adresate proprietarilor şi bucătarilor din restaurantele care organizează evenimente şi care au permanentă nevoie de inovaţie în meniuri, așa cum arată și rezultatele studiului cu privire la cele mai profitabile evenimente pentru restaurante.

UFS-Carte1
Cele doua cărţi fac parte din programul „Evenimente inspirate”, prin care Unilever Food Solutions oferă bucătarilor şi proprietarilor de restaurante soluţii elegante pentru nunţi şi botezuri, cât şi petreceri corporate sau petreceri de Anul Nou. Programul cuprinde două soluţii oferite gratuit bucătarilor și operatorilor.
Cartea pentru operatori, soluţia pentru bucătari şi proprietari, include descrieri complete pentru reţete inovative de sărbătoare, de la gramaje, preţuri şi informaţii complete referitoare la ingredientele folosite, la modalităţi ingenioase de “montaj” al farfuriei.
Cartea Preţioasă este o carte de prezentare pentru consumatorii finali și o completare la Cartea pentru operatori, pe care proprietarii de localuri să o folosească pentru a-și prezenta ofertele inspirate, în momentul în care are loc discuția cu consumatorii finali.

UFS-Carte2
Programul „Evenimente inspirate”, realizat de Unilever Food Solutions are ca obiectiv să vină cu soluţii pentru una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă operatorii: timpul scurt în care trebuie realizat un număr mare de comenzi şi preferinţele diverse ale clienților.
“Am decis să venim în ajutorul bucătarilor şi proprietarilor prin acest program după ce, din piaţă, am aflat că evenimentele au rămas în continuare sursa de venit care îi ajută pe operatori să aibă o afacere profitabilă, în pofida schimbării obiceiurilor de consum în afara casei, determinate de criza economică.
Studiul şi cele două broșuri au fost create şi pentru a ajuta bucătarii aflaţi sub presiunea timpului să realizeze un număr mare de comenzi, la aceleaşi standarde și calitate. Pentru aceştia, Unilever Food Solutions are soluţia perfectă: inspiraţie şi produse care îi ajută să câştige timp, punându-şi în valoare talentul”, spune Maria Gavrilescu, Chanel Marketing Leader Unilever Food Solutions.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok