20 adevăruri pe care clienţii nu ţi le spun

Clienţii au multe lucruri să le spună restauratorilor, dacă aceştia îşi fac timp să le asculte. Dacă cei responsabili cu client service-ul nu ascultă, atunci clienţii se vor duce online şi îşi vor împărtăşi acolo toate experienţele. Câte afirmaţii ale clienţilor vi se par adevărate?

hospitality2
1.    Din cauza vieţii mele agitate am o atenţie scăzută şi un grad de concentrare asemănător cu al unui peşte. Dacă nu păstrezi legătura, o să uit că exişti.
2.    Când le spun prietenilor de localul tău şi ei se simt bine acolo, mă face să arăt deştept şi asta îmi place.
3.    Îmi place când la tine în local se ascultă muzică bună, personalul angajat ştie cum să folosească muzica pentru a crea atmosfera (sau nu).
4.   bad-customer-service Îmi place să beneficiez de un tratament special faţă de alţi clienţi din local… cel puţin lasă-mă să cred că ceilalţi nu primesc.
5.    Dacă spui că este “cea mai bună cafea din oraş” asigură-te că asta furnizezi, altfel eşti la fel ca publicitarii care exagerează.
6.    Noi iertăm lipsa de promptitudine şi serviciile încete, o dată sau de două ori, dar când se întâmplă de mai multe ori presupunem automat că nu-ţi pasă.
7.    Nu mă interesează scuzele când lucrurile merg rău, pentru că de obicei nu sunt convingătoare.
8.    Mulţumeşte-mi pentru că sunt clientul tău, sau pentru că recomand localul şi altora, dacă n-o faci presupun că nu sunt important pentru tine.
9.    Angajaţii tăi folosesc telefonul în interes personal în timpul programului de lucru, atunci când şeful nu este atent. Crezi că este bine?
10.    Unii angajaţi nu trec toată consumaţia pe nota de plată. Cred ei ca aşa vor primi mai mult bacşiş?
11.    Nu mă deranjează să plătesc mai mult pentru calitate. Dar când renunţi la calitate ca să faci economie, de obicei eu sunt cel care suferă.
12.    Noi ştim care sunt cei mai slabi angajaţi de la servire din localul tău şi ne întrebăm de ce îi mai păstrezi?
13.    Mi-ar place să-ţi dau feedback (pozitiv sau nu), dar prefer să n-o fac personal. Te rog să-mi permiţi să fac acest lucru online.
14.    Îmi plac ofertele tale all inclusive care nu mă fac să mă simt jecmânit şi dezavantajat.
15.    De asemenea îmi plac meniurile realizate pentru evenimente speciale care mă fac să simt că au meritat toţi banii şi nu am primit mai puţin decât am plătit (cum se întâmplă în multe alte localuri).
16.    Site-ul tău arată învechit, asta este impresia pe care vrei s-o transmiţi?

hospitality3
17.    Nu suport modul în care angajaţii tăi încearcă să-mi vândă mai mult, chiar mă descurajează să comand şi alte preparate.
18.    Utilizarea toaletelor din localul tău nu este o experienţă prea plăcută şi mă face să mă întreb cum arată bucătăria.
19.    Vreau să mânânc mai bine, dar nici una dintre variantele tale sănătoase din meniu nu este interesantă. Este chiar aşa de greu?
20.    Nu-mi place să port ochelari când ies în oraş şi asta înseamnă că nu pot să-şi citesc meniul. De ce trebuie asta să fie problema mea?
Încă un adevăr: Dieta mea va fi uitată când văd ciocolată de bună calitate. Poţi te rog să serveşti cel mai gustos şi fin preparat de ciocolată posibil… Plătesc oricât!

Sursa: www.profitablehospitality.com