5 trenduri în industria ospitalităţii pentru 2012

Care sunt factorii care vor influenţa semnficativ industria ospitalităţii în 2012? Pentru a ajuta managerii şi operatorii de hoteluri să înţeleagă încotro se îndreaptă industria, dar şi să îşi adapteze afacerile la cererile pieţei, expertul american Robert Rauch, cunoscut ca un “guru” în materie de hotelărie în Statele Unite ale Americii, a anunţat câteva trenduri pentru industria ospitalităţii în 2012.
Cererea crescândă pentru hoteluri impune hotelierilor să investească mai mult în renovări şi în îmbunătăţiri ale propriilor unităţi, având în vedere că turiştii sunt mereu în căutarea “celei mai bune unităţi de cazare, la cel mai bun preţ”, iar apariţia noilor tehnologii impun hotelurilor să devină mai conştincioase în eforturile lor de marketing şi să devină mai prezente pe reţelele de socializare online.
Hotelierii vor investi mai mult în 2012 în revigorarea proprietăţilor, pentru a avea un avantaj competitiv pe piaţă
reinnoireDupă câţiva ani în care hotelierii au amânat cât au putut de mult să cheltuiască sume de bani semnificative, companiile hoteliere pariază pe faptul că acum este cea mai bună oportunitate pentru a-şi renova proprietăţile. Aşadar, în 2012 vom vedea şi mai multe hoteluri care îşi renovează lobby-urile, restaurantele, barurile sau centrele de fitness, dar şi hoteluri care îşi înlocuiesc paturile, televizoarele şi diverse bunuri, cu altele mai moderne. Vânzările de hoteluri vor stimula şi mai multe renovările, din moment ce contractele de vânzări conţin întotdeauna o prevedere care impune noului proprietar să facă renovări la respectiva unitate.
Rezervările online vor continua să crească uşor
Numărul turiştilor din Statele Unite ale Americii care rezervă şi fac căutări online este în continuă creştere. Peste 114 milioane de oameni vor face căutări online în ceea ce priveşte turismul, anul acesta, în timp ce 94 de milioane vor face o rezervare online. În timp ce peste 50% din rezervările efectuate în industria de travel sunt deja făcute pe internet, piaţa turismului online s-a maturizat şi se aşteaptă o creştere uşoară şi o stabilizare a pieţei turismului online. 
Vor veni tot mai multe rezervări de pe telefonul mobil
mobDin ce în ce mai mulţi turişti vor apela la telefoanele mobile nu doar pentru a căuta unităţi de cazare şi destinaţii de călătorie, dar şi pentru a rezerva şi chiar pentru a comunica preferinţele lor în materie de camere, direct la hotel. Rezervările venite prin intermediul telefonului mobil au crescut de 4 ori în perioada 2008 - 2010 potrivit cercetărilor efectuate de compania Forrester. Google estimează că telefoanele mobile vor depăşi PC-ul la capitolul cel mai uzat device de accesare a mediului online. Cu turişti care adoptă smartphone-uri şi tablete într-un ritm aşa de rapid, este crucial pentru hotelieri să îşi optimizeze website-ul pentru telefonul mobil.
Social Media va continua să transforme conexiunea cu turiştii
Până în 2016, jumătate din industria travel va folosi social media ca o modalitate de a genera venituri şi rezervări. În prezent, peste 22% utilizează social media ca un instrument de generare de venituri, şi 27% plănuiesc să facă aşa în următorii 5 ani. Hotelurile nu îşi mai pot permite să nu îşi adauge social media în mixul de marketing. Este un element necesar pentru succesul unui hotel în viitor.
Un management al veniturilor bun, din ce în ce mai vital pentru hoteluri
Managementul veniturilor s-a transformat enorm din momentul în care a fost introdus pentru prima dată de industria aeriană în 1970, ajungând o ştiinţă deosebit de complexă astăzi. Managerii din Ospitalitate întotdeauna au scăzut preţurile pentru a stimula vânzările atunci când cererea este slabă şi au crescut preţurile în perioadele de vârf, când cererea este mare. Hotelurile au acum posibilitatea să actualizeze preţurile pentru toate datele viitoare de sosire ale turiştilor, pentru a se adapta cerinţelor pieţei în fiecare zi, prin intermediul informaţilor avansate din piaţă.
Potrivit lui Robert Rauch  proliferarea canalelor de distribuţie va afecta tarifele  Mai mult ca niciodată, va fi vital pentru proprietarii şi operatorii de hoteluri să cunoască diferitele canale de distribuţie disponibile pe piaţă, dar şi să cunoască costurile practicate de aceste canale şi rezultatele aşteptate de la fiecare în parte. Hotelierii trebuie să utilizeze canalele de distribuţie cele mai rentabile din punctul de vedere al tarifelor.

Sursa: www.hospitalitynet.org


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok