IHG lansează un brand hotelier nou, exclusiv pentru China

Cel mai mare grup hotelier din lume după numărul de camere, InterContinental Hotel Group (IHG) a anunţat că va lansa în primele 6 luni din 2012 un nou brand hotelier, care va opera exclusiv în China, din dorinţa de a veni în întâmpinarea numărului tot mai mare al turiştilor chinezi “care îşi doresc un brand domestic, numai al lor”, potrivit reprezentanţilor IHG. Grupul IHG are deja 160 de hoteluri în China şi alte 140 de hoteluri în construcţie în această ţară.

hot

Viitorul brand hotelier al IHG, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, va fi lansat în China şi va fi extins ulterior doar în regiunea Asia Pacific, în ţările cu cele mai performate economii. Deja au fost semnate 12 contracte pentru dezvoltarea viitorului brand hotelier în China, în oraşe precum Beijing sau Shanghai.

chinaaÎntrun interviu, Jan Smits, CEO IHG pe regiunea Asia, Orientul Mijlociu şi Africa a declarat că perspectivele pentru industria hotelieră în regiune continuă să arate o creştere pozitivă a indicatorilor, existând o cerere imensă pentru hoteluri, în ciuda faptului că economiştii şi investitorii sunt îngrijoraţi de slăbiciunea macro-economică de pe pieţele vestice, inclusiv criza datoriilor din Europa.

Grupul hotelier Intercontinental Hotel Group este cel mai mare lanţ hotelier din lume, după numărul de camere, conform clasamentului anual publicat în 2011 de MKG Hospitality Group. Cu 4437 de hoteluri în întreaga lume şi cu peste 640.000 de camere, IHG şi-a păstrat supremaţia şi în 2011. Compania plănuieşte să îşi dubleze operaţiile în China, India şi Orientul Mijlociu, ca urmare a creşterii veniturilor şi a puterii de cumpărare a chinezilor.

“Am alocat destul de mult timp pentru a vedea ceea ce îşi doresc turiştii chinezi. În mod evident există un interes crescut pentru un brand domestic, care să beneficieze de un sistem de operare internaţional”, a mai declarat Jan Smits, în legătură cu viitorul brand pe care IHG îl va lansa în China.

ihgbrands
IHG operează brandurile InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Hotel Indigo, Staybridge şi Candlewood.
Potrivit datelor furnizate de United Nations World Travel Organization, piaţa hotelieră din China o va depăşi pe cea din SUA până în 2025.

Sursa: The Wall Street Journal Europe


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok