Peste 11.000 de expozanţi vin la ITB Berlin 2012

A început numărătoarea inversă pentru cel mai mare târg de turism business2 business din lume, ITB Berlin, care va avea loc în perioada 7-11 martie 2012. În jur de 11.000 de companii şi organizaţii din industria de profil din 180 de ţări vor participa în calitate de expozanţi la prestigiosul târg, care se adresează în principal profesioniştilor din domeniu, fiind o platformă business2business ideală, unde specialiştii pot întâlni noi parteneri de afaceri şi iniţia noi afaceri.
Toate segmentele industriei de travel vor fi reprezentate la ITB Berlin: destinaţii turistice, touroperatori, sisteme de rezervări, operatori de transport, hoteluri, aeroporturi, companii de închirieri maşini ş.a. Ca o dovadă a creşterii importanţei tehnologiei în domeniul turismului, peste 230 de companii cu profil tehnologic din 15 ţări vor expune la ediţia din 2012 a ITB Berlin. 

ITB_deschidere

“Industria de travel şi turism însumează 258 de milioane de locuri de muncă la nivel global. Această industrie reprezintă un motor pentru investiţii şi pentru creşterea economică la nivel mondial. Provocarea noastră este aceea de a stimula noi locuri de muncă şi investiţii şi de a elimina barierele care stau în calea călătoriilor, precum restricţii cauzate de vize, taxe sau sisteme de infrastructură învechite. Aceste aspecte vor fi intens dezbătute la cel mai important târg de profil din Europa. itbITB Berlin este locul unde poţi afla despre noi trenduri şi unde poţi aprofunda relaţiile de business”, a declarat preşedintele şi CEO al World Travel&Tourism Council, David Scowsill.
Târgul de turism va găzdui ca de fiecare dată prestigiosul eveniment ITB Convention unde factorii de decizie din industria turismului îşi dau întâlnire pentru a discuta despre viitorul acestei industrii. 14.000 de participanţi şi 250 de speakeri renumiţi la nivel mondial atât din turism cât şi din domeniul politicii, îi confirmă statutul de cea mai mare convenţie de profil din lume. ITB Convention dezbate cele mai presante subiecte pentru industria turistică şi prezintă soluţii şi exemple de bune practici.
România a participat la ediţia din 2011 a târgului de la Berlin, cu 50 de expozanţi care au prezentat o gamă largă de produse turistice: sejururi la mare şi la munte, circuite culturale, turism activ şi de aventură, cicloturism, turism în natură, agroturism, speoturism, turism balnear şi de sănătate, călătorii în oraşe. Prezent la deschiderea târgului, fostul Ministru al Turismului, Elena Udrea a declarat că piaţa germană de turism reprezintă una dintre pieţele-ţintă pentru România în condiţiile în care Germania este ţara ai cărei cetăţeni efectuează cele mai multe concedii.