Seminar de Mystery Shopping pentru companiile din Ospitalitate

Managerii din industria ospitalităţii care doresc să testeze calitatea serviciilor oferite în propria unitate şi să măsoare gradul de satisfacţie al clienţilor sunt invitaţi pe 23 martie la Bucureşti, pentru a participa la seminarul “Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping”. Evenimentul este organizat de compania VBS Business Solutions – companie specializată în studii de Mystery Shopping – şi va avea loc la hotelul Grand Hotel Continental.
testSeminarul este dedicat companiilor orientate spre client: manageri, antreprenori, specialişti în HR, marketing, Customer Care şi Calitate, pot afla avantajele oferite de evaluarea clienţilor prin Mystery Shopping.
Activitatea de Mystery Shopping reprezintă o cercetare calitativă de marketing, care presupune evaluarea obiectivă de către un client sub acoperire a serviciilor oferite de către personalul din „front line” (amabilitatea, corectitudinea şi cunoştinţele angajaţilor, paşii vânzării, produsele oferite, timpul de aşteptare etc.) printr-un chestionar completat ulterior sau o descriere narativă, care este în concordanţă cu cerinţele impuse de client, criteriile de performanţă stabilite anterior, precum şi normele de excelenţă internaţionale specifice acelui sector de activitate. Ideea de bază este centrată pe faptul că niciodată nu vom putea îmbunătăţi ceva care nu este monitorizat şi măsurat.
Printre avantajele oferite companiilor de serviciul de Mystery Shopping, organizatorii seminarului menţionează:
•    Posibilitatea de a vedea prin ochii clienţilor obişnuiţi serviciile oferite, aşa cum sunt percepute de aceştia;
•    Avantajul de a contribui la fidelizarea clienţilor, printr-un serviciu superior, care va duce automat la creşterea profitabilităţii firmei;
•   career2Evaluarea performanţelor angajaţilor şi identificarea domeniilor pe care trebuie să vă axaţi pentru un eventual training, pentru a putea menţine la un standard înalt calitatea serviciului oferit;
•    Aplicarea permanentă de către salariaţi a standardelor şi normelor interne;
•   Menţinerea aceluiaşi standard de calitate în oricare din unităţile proprii sau de franciză;
•    Evaluarea serviciului oferit de firmă în raport cu serviciile firmelor concurente, aflarea atuurilor şi punctelor slabe ale acestora;
•    Promovarea produselor şi expunerea adecvată a acestora de către unităţile cu amănuntul partenere prin oferirea de recompense pentru personalul de vânzări (firme producătoare sau de distribuţie);
•    Vă puteţi bucura de confortul pe care îl aveţi atunci când ştiţi că vă puteţi lăsa afacerea pe mâini bune, iar clienţii vor beneficia mereu de servicii de calitate.
Pentru mai multe informaţii despre seminarul din 23 martie vă puteţi adresa organizatorilor la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok