Hampton Inn şi Marriott în topul ratingurilor consumatorilor

temkin-logoUn nou raport publicat de Temkin Group intitulat 2012 Temkin Experience Ratings indică gradul de satisfacţie al clienţilor a 206 companii mari din 18 industrii. Este al doilea an în care grupul Temkin a dat publicităţii aceste ratinguri. Studiul bazat pe un eşantion de 10.000 de consumatori din Statele Unite, include 12 branduri hoteliere Best Western, Comfort Inn, Courtyard By Marriott, Days Inn, Hampton Inn, Hilton, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Hyatt, Marriott, Motel 6 şi Super 8.

hampton1
Hampton Inn (by Hilton) şi Marriott au fost singurele branduri care au primit ratinguri “bune”. Următoarele 7 branduri au obţinut calificativul “ok”, în timp ce ultimele trei branduri hoteliere - Days Inn, Motel 6 şi Super 8 – au obţinut calificativul “slab”.
Media ratingurilor pentru industria hotelieră a obţinut poziţia 6 din cele 18 industrii analizate în studiul Temkin, care a analizat de asemenea schimbările produse între anii 2011 şi 2012 şi a evidenţiat faptul că industria hotelieră este una din trei industrii care a avut un declin în ratingurile consumatorilor comparativ cu perioada 2010-2011.

“Multe dintre brandurile hoteliere din studiul nostru nu oferă nivelul de ospitalitate pe care şi-l doresc consumatorii”, a spus Bruce Temkin autorul raportului.
Marriott_EatonCentre
Temkin Experience Ratings evaluează trei dimensiuni ale experienţei consumatorilor:
1.    Funcţională: Compania îndeplineşte nevoile consumatorilor?
2.    Accesibilă: Cât de uşor este pentru consumatori să găsească ceea ce-şi doresc?
3.    Emoţională: Ce cred consumatorii despre interacţiunea cu companiile?
Alte direcţii urmărite evidenţiate de studiu sunt: Hampton Inn şi Marriott au obţinut cele mai mari ratinguri la Funcţională; Courtyard by Marriott a obţinut cele mai mari ratinguri la Accesibilă, în timp ce Days Inn a obţinut cel mai mic rating; Hampton Inn şi Marriott au obţinut cele mai mari ratinguri la Emoţională.