Vinuri lansate în premieră pentru sectorul horeca, la GoodWine

viecotnariTârgul Internaţional de Vinuri GoodWine care s-a desfăşurat weekendul trecut în Bucureşti a adus o serie de noutăţi în materie de vinuri pentru segmentul horeca, „De la an la an observându-se un interes din ce în ce mai mare pentru acest segment”, au declarat organizatorii. Cotnari a lansat Casa de Vinuri Cotnari, un nou producător de vinuri premium care aparţine podgoriei cu acelaşi nume şi care a venit la târg cu 2 game de vinuri destinate exclusiv HoReCa: Simpozion şi Domenii Cotnari. 
La a doua participare în calitate de Partener Principal, Jidvei România a lansat o gamă de vinuri exclusiv pentru HoReCa – Owner’s Choice. “Se cerea să scoatem această gamă elitistă. Clienţii străini care vin în restaurantele din România doresc să guste vinuri româneşti”, ne-a declarat Costin Ghiţă, Directorul Regional Marketing şi Vânzări al Jidvei. Compania a prezentat 4 vinuri albe din seria Owner's Choice, numite Ana sau Maria - Feteasca Albă, Chardonnay, Pinot Gris şi Muscat.

lavin

Tot în premieră au fost lansate şi vinurile celui mai nou producător de vinuri din Transilvania, Amb Wine, îmbuteliate sub brandul Liliac. Acestea au fost prezentate chiar de către creatorul lor, oenologul austriac Wili Opitz. Distribuţia vinurilor Liliac este concentrată pe sectorul horeca, wine baruri şi magazine specializate, din Bucureşti, Cluj, Constanţa, Braşov, Valea Prahovei.
Alte vinuri lansate în premieră la GoodWine
Crama Oprişor a lansat 4 vinuri în ediţii noi şi limitate din gamele Caloian şi La Cetate. SERVE a prezentat în premieră Terra Romana Sauvignon Blanc 2011 şi Vinul Cavalerului – Merlot 2010. winVinarte s-a prezentat cu 4 vinuri în premieră din gama Castel Starmina, Cuvee d’Excellence Riesling Baricat 2009 şi Swallow Tail Feteasca Neagră 2008 ediţie limitată. Domeniile Vânju Mare au lansat 4 vinuri din gama cu acelaşi nume.
Domeniile Sâmbureşti au adus în premieră 2 vinuri din gama Chateau Valvis şi alte 2 vinuri din gamele Domeniile Sâmbureşti  şi Sâmburel de Olt. Domeniile Ostrov au prezentat 5 vinuri în premieră din gamele Domeniile Ostrov Reserve, Domeniile Ostrov şi Cetatea Durostorum.
Pentru prima dată în România, producătorul maghiar Vylyan a propus publicului românesc 8 vinuri premium. Retailerul METRO, prezent pentru prima dată la GoodWine, a adus o selecţie de peste 40 de vinuri din portofoliul atât din producţia internă, cât şi din import.
Angelica Iva, directorul general al ProActive Business Communication, (organizatorul târgului) a declarat la inaugurarea GoodWine că acesta este un târg de vinuri premium şi că s-a stabilit un standard în ceea ce priveşte companiile acceptate ca expozanţi.
Bilanţ GoodWine 2012: 6700 de vizitatori
Creşterea cu 31% a numărului de vizitatori faţă de ediţia precedentă, cele peste 580 de vinuri oferite spre degustare, din care peste 140 de lansari, au întărit poziţia de lider de piaţă a Târgului Internaţional de Vinuri GoodWine, potrivit unui comunicat emis de organizatori.
lavin2„Suntem încântaţi de succesul celei de-a şaptea ediţii a GoodWine, prognozele noastre fiind din nou depăşite de realitatea din cadrul târgului, acest lucru întărind poziţia de lider pe segmentul târgurilor de vinuri organizate în România”, a declarat Angelica Iva, Director General GoodWine.
“După încheierea celei de-a şaptea ediţii, putem concluziona că a fost una dintre cele mai reuşite, de la an la an observându-se un interes din ce în ce mai mare pentru segmentul de Horeca, o creştere a calităţii vinurilor şi a imaginii acestora şi nu în ultimul rând o dezvoltare de noi crame cu suprafeţe mai mici de vie, urmând modelul franţuzesc. Nu poate decât să fie de bun augur tot acest efort al producătorilor autohtoni. De la an la an se observă dezvoltarea acestui domeniu frumos şi deosebit de dificil în acelasi timp”, a declarat Cătălin Grecu, directorul de marketing al companiei Cotnari, Partenerul Oficial al târgului.
Următoarea ediţie a Târgului Internaţional de Vinuri GoodWine va avea loc în luna noiembrie 2012.