Simpozion despre excelenţa în Customer Service, la Bucureşti

Hotelul Capital Plaza din Bucureşti va găzdui pe 14 iunie un simpozion despre excelenţa în Customer Service, adresat companiilor orientate spre clienţi, cum sunt cele din industria ospitalităţii. Simpozionul “Management for Customer Service Excellence” este organizat de compania VBS – Business Solutions şi îşi propune să dezvăluie tainele excelenţei în relaţia cu clientul. La eveniment sunt aşteptaţi manageri, antreprenori, directori HR, cei care lucrează în domeniul vânzărilor şi Customer Care.

customerService

Potrivit unui comunicat de presă emis de organizatori, printre subiectele abordate în cadrul simpozionului se numără:
•    Puterea leadership-ului într-o companie orientată spre client
•    Implementarea unei campanii eficiente de mystery shopping
•    Restaurarea încrederii prin gestionarea corectă a reclamaţiilor
•    Îmbunătătirea serviciului clien ţi prin managementul performanţei
•     Relaţia client - furnizor „un organism viu”
•    Ce nu se spune niciodată despre excelenţă
•    Când vânzarea şi negocierea omoară relaţia cu clientul
•     Marketingul prin educarea clientului
•    Customer care for “little clients”
•     Excelenţa în turismul românesc: offline versus online
Lipsa investiţiei în oameni este una din cauzele care a periclitat progresul din sfera relaţionării cu clienţii şi care face ca excelenţa în “customer service” în România să fie încă la mare distanţă faţă de standardele internaţionale. Angajaţii care relaţionează direct cu clienţii fac mai mult decât să aducă venituri firmei, reprezintă imaginea companiei în piaţă, iar dacă reclama negativă ridică costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu neprietenos este devastator.smile În ceea ce priveşte gestionarea reclamaţiilor s-a demonstrat că este mult mai important  modul în care compania răspunde şi rezolvă problema, decât ceea ce a cauzat iniţial nemulţumirea. Clienţii nu apreciază atât de mult soluţia cea mai bună, ci simplul gest al ascultării. Şi îl apreciază datorită felului în care îi face să se simtă: importanţi. De aceea, abilităţile dvs. de a rezolva situaţia sunt elementul cheie în a construi sau distruge o relaţie cu acel client.”, crede managerul general al companiei VBS – Business Solutions.

Evenimentul va reuni 9 speakeri de top: Cosmina Voichiţa Meseşan - General Manager VBS- Business Solutins; Ovidiu Atanasiu - Senior Consultant Accelera Business Strategy; Florin Bărhălescu - Director general Icar Tours; Vlad Dutescu - Manager Sandler Training în România; Adelina Cîrstea - Preşedinte asociaţia ShareExperiance, Manager dezvoltare Point Consulting; Cristian Fertea - Trainer şi dezvoltator Academia Succesului; Diana Matache - Business development executive Dent Estet; Cristian Cîrstoiu - Fondator editura Audiosfera şi Adrian Brudan - Manager soluţii peformanţă strategică Acumen Integrat.
Pentru mai multe informaţii şi pentru înscrieri puteţi trimite un mail la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau puteti suna la numărul de telefon 0725. 92.86.00.