Companiile, invitate la competiţia “Cel mai promiţător brand românesc”

Companiile şi brandurile româneşti sunt invitate să se înscrie la competiţia “Cel mai Promiţător Brand Românesc”, organizată de agenţia de branding şi design Seed Consultants, care îşi propune să susţină dezvoltarea brandurilor româneşti de valoare dar şi să crească notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri.

La finalul competiţiei o companie va beneficia de un proiect de branding gratuit. Companiile româneşti se pot înscrie în competiţia pentru un program de branding gratuit prin completarea formularului de aplicare de pe site-ul oficial, www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro, începând cu săptămâna curentă. Data limită de înscriere este 27 august.

branding2

În competiţie se pot înscrie companiile mici, medii şi mari care au în portofoliu un brand românesc (de produs/serviciu/ corporaţie) pe care doresc să-l relanseze sau să-l revitalizeze.

Câştigătorul beneficiază de expertiza Seed Consultants în dezvoltarea unui program de branding gratuit particularizat nevoilor câştigătorului, constând în: analiză şi strategie de brand, redesenare identitate vizuală pentru produs, serviciu sau companie sau design de ambalaj, ghid cu reguli de identitate.

Ediţia de anul acesta aduce un element nou, distinctiv, reprezentat de Medalia “Cel Mai Promiţător Brand Românesc”. Medalia reprezintă recunoaşterea şi aprecierea adusă de juriul competiţiei unor branduri româneşti cu potenţial mare de dezvoltare. Beneficiul major îl reprezintă expunerea în media, un element important pentru creşterea favorabilităţii în faţa altor branduri. Dintre participanţi, Medalia poate fi acordată câte unui brand din fiecare categorie. Medaliaţii vor putea utiliza distincţia pe ambalaj, pe website şi în alte materiale de comunicare.

Regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro.

brand3

Etapele competiţiei:
Pas 1 (interval 20 iulie - 27 august 2012): Companiile şi brandurile româneşti aplică la program prin trimiterea pe e-mail sau fax a formularului completat.
Pas 2 (interval 20 - 31 august 2012):  Au loc interviuri cu companiile participante.
Pas 3 (interval 3 - 10 septembrie 2012): Un juriu avizat format din specialişti în economie, market research, brand image analizează aplicaţiile şi desemnează câştigătorul programului.
Pas 4 (interval 11 - 20 septembrie 2012) : Se anunţă câştigătorul.
Pas 5 (interval 21 septembrie - 31 decembrie 2012): Seed Consultants dezvoltă împreună cu câştigătorul proiectul de branding gratuit.


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok