Happy Tour: Străinii sunt nemulţumiţi de personalul hotelier din România

hotelserviceConform unui sondaj realizat de Happy Tour, 60% din clienţii străini ai companiei consideră că personalul hotelier deţine un nivel de educaţie care nu răspunde aşteptărilor. Happy Tour subliniază că România trebuie să facă eforturi pentru a creşte nivelul de educaţie al prestatorilor din sfera serviciilor, calitatea şi integrarea serviciilor turistice.

România poate concura cu alte ţări în ceea ce priveşte preţurile şi atracţiile, dar calitatea serviciilor face diferenţa

Totodată sondajul indică faptul că turiştii străini aşteaptă mai multe opţiuni de petrecere a timpului atunci când vizitează diverse regiuni din ţară. “România are un impact pozitiv asupra turiştilor străini care îi descoperă atracţiile ca pe adevărate comori ascunse. Însă România trebuie să facă aceste „active turistice” mai accesibile în ceea ce priveşte informarea, promovarea, soluţiile de transport, serviciile şi dotările pentru categorii extinse de turişti şi să îndrume prin educaţie jucătorii din turism spre o politică umanistă orientată către client. Toate acestea trebuie dezvoltate şi integrate. România poate concura cu alte ţări în ceea ce priveşte preţurile şi atracţiile, dar calitatea serviciilor face diferenţa. Turismul nu înseamnă doar să vizitezi locuri interesante, ci şi să fii servit conform standardelor pentru care ai plătit”, a declarat Javier Garcia del Valle, Vicepresedinte Executiv, CEO Happy Tour Group.

Ron Kaufman, autoritatea mondială în Servicii Superioare, apreciază faptul că aeroportul Changi din Singapore poate fi exemplul perfect al serviciilor superioare şi integrate în turism, întregul personal al diverselor companii şi entităţi independente care îşi desfăşoară activitatea în aeroport fiind instruit să ofere asistenţă turiştilor.

Companiile au transformat un concept simplu uman într-un clişeu catastrofal. Neglijează faptul că adevăratele servicii derivă nu din cereri sau statistici,  ci din dorinţa umană de a avea grijă de cei de lângă noi

receptie

“Aeroportul Changi din Singapore, nr. 1 în lume după numeroase criterii, este expresia unei viziuni naţionale din anii 70 de a transforma Singapore dintr-un producător low cost într-o naţiune axată pe servicii. Aeroportul nu oferă doar dotări surprinzătoare, precum cinematografe, piscine şi  grădini  tropicale. Mai presus de toate acestea,  aeroportul a dezvoltat un program în servicii ce implică educarea a mii de angajaţi, de la personalul vamal, la cel al diverselor companii private din aeroport, pentru a oferi servicii superioare”, a declarat Ron Kaufman, care va susţine “Service Leadership Workshop” la Bucureşti, în data de 31 octombrie.

Serviciile sunt peste tot. Dar există o mare discrepanţă între volumul de servicii de care avem nevoie şi calitatea serviciilor oferite şi primite. Companiile au transformat un concept simplu uman într-un clişeu catastrofal. Neglijează faptul că adevăratele servicii derivă nu din cereri sau statistici,  ci din dorinţa umană de a avea grijă de cei de lângă noi” , a încheiat Kaufman.

Despre Happy Tour Group

Înfiinţată în 1994 şi achiziţionată în 2007 de GED CAPITAL, Happy Tour Group este unul dintre cei mai de încredere furnizori de călătorii din România. Cu peste 16 ani de experienţă, Happy Tour, liderul turismului românesc  a început să îşi consolideze afacerea  achiziţionând în anul 2010, Paravion.ro şi Travel House şi în anul 2011, Prestige Tours, formând astfel  Happy Tour Group  - “singurul Grup de pe piaţă deţinut de un fond de investiţii, singurul grup dezvoltat pe un model de business occidental.


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok