Ce poate învăţa industria ospitalităţii de la Steve Jobs

appleCompaniile din industria ospitalităţii pot învăţa multe lucruri de la co-fondatorul Apple, Steve Jobs, atunci când vine vorba de inovaţie şi sustenabilitate, au concluzionat personalităţi de seamă din industrie, în cadrul unei dezbateri organizate recent de London Laussane Society. Specialiştii au dezbătut modalităţile prin care industria ospitalităţii poate progresa, învăţând de la “părintele” Apple.

“Mi-aş dori ca hotelurile şi restaurantele să cheltuiască mai mulţi bani pe dezvoltarea studenţilor care vor să facă o carieră în industria ospitalităţii, precum şi pe cercetare şi dezvoltare, astfel încât să ducem cu adevărat industria ospitalităţii la un alt nivel”, a declarat Patrick Willis, Director Executiv Marlon Abelo Restaurant Corporation (MARC).

Cercetare şi dezvoltare

O persoană care a trasat trenduri majore a fost părintele Apple. Steve Jobs a cheltuit mai mulţi bani pe cercetare şi dezvoltare decât orice altă companie din lume – poate şi de aceea a transformat compania lui într-una din cele mai de succes companii din lume.

“Există foarte puţină creativitate în industria food&beverage de exemplu, în momentul de faţă. Trebuie să ne întoarcem mult în timp în urmă pentru a vedea ultima dată când industria ospitalităţii a făcut ceva care a schimbat cu adevărat modul în care oamenii îşi trăiesc viaţa”, a declarat Profesorul Geoff Booth, directorul School of Hospitality, Westminster Kingsway College. Acesta a adăugat că Steve Jobs a îndrăznit să facă ceea ce niciun director financiar din lume nu ar fi fost de acord. “Din păcate în industria ospitalităţii nu prea avem astfel de oameni”, a mai spus Geoff Booth.

Inovaţie

David Laurence, membru Hotel, Catering&Institutional Management Association, a fost de acord că firmele din industria food&beverage sunt cu mult în urma altor industrii în ceea ce priveşte inovaţia.

“Oamenii din publicitate sunt o sursă incredibilă de creativitate, ei trăiesc şi respiră pentru următoarea mişcare, pentru idei mereu noi.  Este o piaţă extrem de creativă iar companiile din industria ospitalităţii ar putea învăţa îngrozitor de mult de la modul acestora de a inova, de a veni mereu cu ceva nou”, a punctat David Laurence.

inovatie

Promovarea bunelor practici

Specialiştii au dezbătut şi modul în care industria ospitalităţii poate deveni mai sustenabilă. Profesorul Booth crede că totul începe prin a promova bunele practici din industrie în rândul studenţilor care vor să facă o carieră în ospitalitate. “Este vital să inserăm bunele practici din industria ospitalităţii în curricula universitară, mai ales cînd vine vorba de sustenabilitate. Nu putem să ne uităm doar la beneficiile pe termen scurt, trebuie să fim capabili să dezvoltăm afaceri durabile”, a mai precizat Directorul Executiv School of Hospitality.

Sursa: www.bighospitality.co.uk


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok