Noi soluţii pentru a atinge excelenţa în customer service

oaspetiHotelul Marshal Garden din Bucureşti găzduieşte miercuri, 28 noiembrie, a doua ediţie a simpozionului “Management for Customer Service Excellence”, dedicat companiilor orientate către client. La eveniment sunt aşteptaţi manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vânzări, customer care sau PR. Simpozionul este organizat de Customer Service Excellence Club şi VBS - Business Solutions şi îşi propune să dezvăluie tainele excelenţei în relaţia cu clientul.

Vor fi abordate teme precum: Vocea clienţilor, Leadership pentru excelenţă în customer experience, Axioma loializării clienţilor, Succesul şi arta conexiunilor în afaceri. Participanţii la acest eveniment vor obţine: idei noi pentru a atinge excelenţa în relaţia cu clienţii, soluţii pentru provocările cu care se confruntă, o ocazie excelentă de networking cu invitaţii - antreprenori şi manageri, precum şi posibilitatea de a câştiga un membership la Customer Service Excellence Club.

Ascultarea activă şi înţelegerea vocii clienţilor au o importanţă crucială pentru a restabili încrederea consumatorilor şi a construi o relaţie durabilă cu aceştia, a-i transforma în clienţi satisfăcuţi şi loiali, avocaţi ai business-ului tău, pentru a te detaşa de concurenţă pe o piaţă în care diferenţa competitivă este dată, aproape în exclusivitate, de customer experience. Percepţia clienţilor poate să nu fie întodeauna reală, însă este realitatea pe piaţă, iar singura cale spre succes o reprezintă implementarea unui program eficient de colectare, gestionare a feedback-ului şi de adaptarea continuă a strategiei la nevoile şi dorinţele celor mai importanţi oameni din business-ul tău: clienţii.”, crede Cosmina Voichiţa Meseşan, Preşedinte al “Customer Service Excellence Club” şi speaker principal la acest simpozion.

Excelența în customer experience porneşte de la liderul organizației. El arată, prin modul în care se comportă cu clienții, cât de importanți sunt aceștia pentru afacerea sa. Fie el antreprenor, CEO, Director General, cel mai înalt factor de decizie dă startul la aplicarea abordarii clienților de către angajați. customerservice2Însă nu este suficientă numai prioritizarea servirii clienților. Antreprenorul sau GM-ul trebuie să își instruiască cel puțin bianual angajații pentru a ţine pasul cu așteptările clienților, care cresc în mod continuu. În plus, trebuie să verifice în permanenţă dacă politica de servire a clienților este respectată de către angajați.” explica Mihai Mătieș, Director General și trainer în cadrul Mastermind Communications.

Deoarece este vital ca fiecare companie să acorde o importanţă deosebită loializării clienţilor în crearea și menţinerea unei afaceri de succes, iar spațiul de business autohton încă nu oferă toate pârghiile necesare având nevoie de o consolidare de forțe în acest sens, compania VBS - Business Solutions a demarat în luna septembrie a acestui an proiectul “Customer Service Excellence Club” - prin care evaluează şi apoi premiază companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. “Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”, a mai declarat Cosmina Voichiţa Meseşan.

Pentru înscrieri la simpozion, puteţi contacta organizatorii la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la numărul de telefon 0725928600.


banner aprilie