10 trăsături esenţiale pentru un manager de hotel bun

10 trăsături esenţiale pentru un manager de hotel bun
person Horeca
access_time_filled

directorhotelDintre toate funcțiile din industria ospitalității, niciuna nu este mai venerată și dorită decât cea a Managerului General de hotel. Când atingeți aceast nivel vă aflați în culmea carierei dumneavoastră. Drumul către poziția de GM poate fi lung și dificil. Există multe trasee profesionale distincte care pot duce la această poziție, ca atare nu există doar un singur drum către succes. Există însă câteva trăsături esențiale pe care un manager de hotel trebuie să le aibă pentru a fi bun în meseria sa.

Larry Mogelonsky, specialist renumit în industria ospitalității, a inventariat 10 trăsături esențiale pentru un director de hotel de succes, pe care le-a observat de-a lungul carierei sale în numeroasele comunicări cu managerii de hotel, trăsături care în opinia sa rezumă excelența.

1.  Îi pasă. Îi pasă de hotelul pe care îl conduce, de oaspeții săi, de angajații săi. Am văzut manageri de hotel care se aplecau să ridice un șervețel murdar de pe podeaua liftului. De ce? Pentru că adevărații GM consideră hotelul casa lor.

2.  Timp. Managerii de hotel par să aibă timp nelimitat pentru oaspeții lor, pentru angajații lor, pentru întâlniri și pentru proprietarii hotelului. Dacă vă gândiți că jobul dumneavoaastră este de la 9 la 17.00, uitați de poziția de GM! Încearcați mai bine 12 ore pe zi, 6 sau chiar mai multe zile pe săptămână.

3.  Cunoștințe dobândite și o memorie foarte bună. Cum se face că un GM știe atâtea? De la domeniul F&B la Housekeeping, de la analizele de cost de capital la specificațiile OSHA. Și să nu mai menționăm faptul că își amintesc numele a sute de oaspeți care au trecut pragul hotelului.

4.  Dragoste de oameni. Acesta este un job cu oameni. Fiecare GM pe care îl cunosc apreciază oportunitatea de a lucra cu oameni. El este gazda perfectă și cel mai bun GM știe să facă fiecare om să se simtă confortabil în jurul lui. De asemenea, un GM bun are o abilitate extraordinară de a construi o echipă de succes care să funcționeze la randament maxim.

management

5.  Răbdare

6.  Simț al umorului ascuțit. Să o recunoaștem. Nu totul merge așa cum v-ați aștepta. A fi capabil să glumești când totul pare pierdut este o abilitate de viață incredibilă.

7.  Abilitatea de a nu renunța niciodată. Imaginați-vă că trebuie să îmbunătățiți gradul de ocupare al hotelului, ADR-ul și RevPAR-ul în fiecare an. E imposibil. Totuși, managerii generali de hotel continuă să rămână motivați „să urce acest munte” iar și iar.

8.  Simțul corectitudinii. Niciodată nu am văzut un GM bun să își discrediteze un concurent, să facă ceva ilegal sau imoral. Managerii generali de hotel sunt competitori duri dar se ghidează după un cod moral extrem de puternic. De asemenea, ei își respectă furnizorii, și sunt negociatori duri, dar corecți. 

9.  Energie. Imaginați-vă programul zilnic al unui GM. Sună extenuat doar când ne gândim la asta, dar să îl și îndeplinești cu zâmbetul pe buze zilnic. Îți trebuie multă energie să fii un manager de hotel bun. 

10.    Pasiune pentru meserie. Managerii de hotel își iubesc munca. Nu există nimic altceva pe pământ ce ar prefera să facă. Acest lucru se vede la locul de muncă. Îl poți simți atunci când ești lângă un GM. Până la urmă, dacă vă place ceea ce faceți, nu veți simți că munciți.

Sursa: www.hospitalitynet.org

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302