Lista evenimentelor dedicate industriei ospitalităţii, din următoarele 3 luni

Următoarele 3 luni vor aduce o serie de evenimente dedicate specialiştilor din industria ospitalităţii şi a turismului. Primul eveniment de amploare va avea loc în Bucureşti, în perioada 14 - 17 martie, şi anume Târgul de Turism al României, care a devenit de-a lungul celor 19 ediţii o platformă reprezentativă pentru sectorul business-to-business cât şi pentru publicul larg aflat în căutarea celei mai avantajoase oferte de vacanţă. Evenimentul la avea loc la Romexpo şi va reuni elita firmelor de profil atât din ţară, cât şi din întreaga lume.

“Ediţia de primăvară 2013 va avea loc în perioada 14-17 martie în Pavilioanele C1, C2, C3, C4, C5 şi C6 din cadrul Romexpo şi se va axa, în principal, pe promovarea ofertelor turistice destinate sezonului estival, atât în România, cât şi în străinătate, vizând turismul cultural, rural şi de business, turismul de tratament, destinaţii exotice, croaziere, turismul de aventură sau pelerinaje culturale etc.”, spun organizatorii.

evenimenteindustriaospitalitatii

În aceeaşi perioadă, noul centru expoziţional Exporom din apropierea Bucureştiului va organiza prima ediţie a evenimentului Horeca Expo, un eveniment dedicat industriei ospitalităţii, echipamentelor şi dotărilor pentru hoteluri, restaurante, cafenele şi firme de catering.

Pe durata celor 4 zile ale manifestării, expozanții sunt invitați să prezinte, într-un spațiu de 12.500 mp, cele mai avansate produse și servicii dedicate industriei HORECA precum: echipamente hoteliere, echipamente pentru bucătării și baruri, produse de curățenie și dotări pentru băi, sisteme electrice și decorațiuni, sisteme de securitate și IT, instalații, echipamente pentru piscină și wellness, produse alimentare și băuturi.

Obiectivul principal al manifestării HORECA EXPO este, potrivit organizatorilor, crearea unei platforme pentru expunerea completă a ofertei din domeniu, prezentarea celor mai noi produse și servicii, facilitarea comunicării B2B, crearea de noi relații de afaceri care să se concretizeze în noi contracte și o dinamizare a activității din domeniu.

horecaexpoexporom

Tot în perioada 14-17 martie, la Cluj se desfăşoară a doua ediţie a Festivalului PROVINO care îşi propune să reunească actori importanţi din industria vinului şi domenii conexe acesteia, companii, producători, importatori şi distribuitori de vinuri, segmentul HoReCa, degustători de vinuri și somelieri. Evenimentul organizat de ABplus Events va avea loc la Muzeul de Artă Cluj-Napoca.

SCAE România caută şi în 2013 cei mai buni barista din România. În perioada 28-30 martie, Asociaţia de Cafea de Specialitate din România organizează Campionatul Naţional de Barista, care va avea loc în Bucureşti. Campionatul Naţional din acest an va fi organizat după finalizarea tuturor competiţiilor regionale. Până atunci mai sunt 2 competiţii regionale, una în Craiova, care se va desfăşura în perioada 14-17 februarie, şi o competiţie regional la Iaşi, care va avea loc în perioada 21-24 februarie.

Tot la sfârşitul lunii martie, Pro Active Business Communication organizează ediţia a 9-a a Târgului Internaţional de Vinuri, GoodWine. Evenimentul se va desfăşura în Pavilionul C1 din cadrul Romexpo şi va reuni producători de vinuri, importatori, distribuitori şi companii din domenii conexe. Evenimentul este dedicat atât profesioniştilor cât şi publicului larg. Cu 2 luni înainte de startul evenimentului aproape 70% din spaţiul expoziţional era deja contractat.

targgoodwine

În perioada 19 – 21 aprilie, Centrul Regional de Afaceri Timişoara va găzdui Salonul Internaţional de Vinuri VINVEST. Ajuns la X-a ediţie, Salonul de la Timişoara reprezintă o platformă excelentă pentru a prezenta producătorii de vin, vinul, accesoriile de vin şi ultimele tehnologii din industria vinului.

“Pentru că scopul organizatorilor a fost întotdeauna să fie informați și să pună în practică ultimele inovații din industria de specialitate, Salonul VINVEST vine și în acest an cu modalități care să confirme profesionalismul și orientarea directă către publicul său – expozanții și vizitatorii.", spun organizatorii.

Expozanții VINVEST au ocazia să construiască relații de afaceri cu importatorii și cu firmele din industria vitivinicolă, să intre în contact cu piața internațională de vin și cu specialiști străini, și, nu în ultimul rând, să întâlnească specialiștii HoReCa, o parte semnificativă din publicul țintă al evenimentului.

Calendarul evenimentelor prezentat mai sus nu are pretenţia de a fi complet, dacă mai ştiţi şi alte evenimente daţi-ne de veste!