Amabilitatea angajaților din hoteluri lasă de dorit în București

Serviciul de rezervări hoteliere hotel.info a realizat un clasament al capitalelor europene în funcție de amabilitatea și competența personalului hotelier. Bucureștiul se situează pe penultimul loc în clasament, la acest capitol, cu un punctaj de 7,89, singurul oraș care a obținut un punctaj mai mic decât capitala României, fiind Vilnius. Oaspeţii hotelieri au evaluat, prin intermediul www.hotel.info, hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem de puncte (de la 0 până la 10).

Potrivit analizei, Budapesta şi Helsinki au obţinut cele mai bune aprecieri din partea ospeților hotelieri în ceea ce privește amabilitatea și competența personalului hotelier, aceste capitale fiind urmate în clasament de Ljubljana din Slovenia și de Berlin. Bucureștiul se situează în coada clasamentului, pe locul 19 din 20 de orașe europene. 

clasamenthoteluri

Ceva mai puţin mulţumiţi s-au arătat clienţii care fac rezervări în Moscova şi Londra, aceste orașe nereușind să se situeze în Top 20. “Evaluarea metropolei de pe Tamisa ne face să avem îndoieli în privinţa politeţii proverbiale a britanicilor.”, se arată în studiu.

Serviciile hoteliere, mai bune la nivel național decât în București

Hotel.info a realizat un clasament și la nivel de țări, nu doar de capitale. România stă aici ceva mai bine, fiind situată pe locul 12 din 20 de țări analizate. “România se prezintă în ansamblu mai bine decât capitala ei, fiind plasată, cu o medie de 8,14 puncte, în zona de mijloc a clasamentului pe ţări.”, se arată în comunicatul hotel.info.

Pe primul loc în clasamentul țărilor se sitează Finlanda cu cel mai pregătit și amabil personal hotelier, urmată de Germania, Austria și Ungaria. Aici oaspeţii care înnoptează se arată deosebit de mulţumiţi în privinţa amabilităţii şi competenţei personalului hotelului.

tophoteluri

Sursa: hotel.info.