TripAdvisor relevă principalele trenduri din industria de travel și a ospitalității

trenduritravelTripAdvisor, cel mai mare site de călătorii din lume, a anunțat miercuri, 11 septembrie, rezultatele celui mai amplu studiu despre industria de travel și industria ospitalității, "TripBarometer by TripAdvisor". Studiul relevă principalele trenduri din industria de travel și din industria ospitalității și a fost efectuat în rândul a peste 19.000 de călători și a peste 10.000 de proprietari de unități de cazare din întreaga lume.

Vă prezentăm principalele rezultate ale studiului:

  •  Turiștii intenționează să își micșoreze bugetele de călătorii în anul următor. 61% dintre turiștii globali plănuiesc să cheltuiască aceeași sumă sau o sumă mai mică pe călătorii, în 2014. Notă “discordantă” fac totuși turiștii din piețele emergente, care intenționează să cheltuiască mai mult pe călătorii în 2014. Potrivit studiului, doar 1/3 din turiștii de la nivel global sunt optimiști în ceea ce privește economia.
  •  Călătoriile sunt mai scurte, dar mai frecvente. În 2013, 85% dintre turiștii globali plănuiesc să călătorească în țara lor pentru: a-și descoperi propria țară (42%), a-și vizita familia (29%) sau pentru a economisi bani (27%). Mulți turiști plănuiesc mai multe călătorii în 2014. Numărul vacanțelor scurte va crește cu 19%, iar cel al vacanțelor lungi cu 11%.
  •  Mulți turiști își vor finanța vacanțele sau o parte dintre acestea folosind creditele 
  •  88% dintre turiștii globali au afirmat că merită să facă sacrificii pentru a merge în călătorii. Pentru a putea pleca în vacanță turiștii sunt disponibili să renunțe la nopțile în oraș (51%), ieșirile la restaurante (43%), haine (39%), țigări (31%), cadouri (28%) sau îmbunătățiri în casă (19%). 
  •  Hotelierii sunt încrezători privind profitabilitatea în 2014. 2/3 din hotelierii de la nivel mondial sunt optimiști în ceea ce privește profitabilitatea în 2014, deși doar 1/3 din turiști sunt optimiști în ceea ce privește economia în 2014. Optimismul hotelierilor este mai accentuat în America, Asia și Orientul Mijlociu. Hotelierii din Europa sunt în schimb cei mai puțini optimiști. 
  •  Mai mult de jumătate dintre hotelieri intenționează să crească tarifele la cazare în 2014 (mai mulți cu 28% față de anul precedent). Hotelierii intenționează să-și direcționeze veniturile în principal către activitățile de marketing, efectuarea unor renovări la scară mică și trainingul personalului. 
  •  17% dintre hotelierii de la nivel global chestionați intenționează să deschidă noi proprietăți în 2014, Asia, Europa și America de Sud fiind regiunile care vor beneficia de cele mai multe noi proprietăți.

Metodologie: Studiul a fost efectuat la comanda TripAdvisor și condus de firma de cercetare de piață independentă Edelman Berland. Cercetarea a fost realizată în perioada iunie – iulie 2013 în rândul a 10.469 de proprietari de unități de cazare și a 19.692 de călători (+18 ani), prin intermediul unui sondaj online. Respondenții provin din Argentina, Australia, Brazilia, Caraibe, China, Egipt, Franța, Germania, Grecia, India, Indonezia, Italia, Japonia, Malaezia, Mexic, Noua Zeelandă, Rusia, Africa de Sud, Korea de Sud, Spania, Thailanda, Turcia, UAE, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii.