Hotel Tourism&Leisure Investment Conference, ediția 2014

conferintahoteluri2014Industria hotelieră, a turismului și a ospitalității împreună cu economia, își revin treptat după provocările resimțite în anii precedenți. Alegerea celor mai bune momente pentru investiții, optimizarea bugetului și satisfacerea preferințelor clienților sunt elemente esentiale de care specialiștii din industrie trebuie să țină cont în 2014.

Cel mai important eveniment din industria hotelieră, a turismului și a ospitalității din România, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, va avea loc anul acesta în perioada 22 - 23 mai, în cadrul JW Marriott Grand Hotel. Evenimentul cuprinde două zile de conferinte avansate, seminarii interactive și gala exclusivistă de premiere ce vor oferi participanților o imagine la zi asupra tendințelor și provocărilor industriei.

Prima zi a evenimentului Hotel Tourism&Leisure Investment Conference, 22 mai, este dedicată conferinței, iar seara va găzdui cea de-a patra ediție a Galei Premiilor de Excelență, un eveniment în care vor fi premiate cele mai bune hoteluri, restaurante, pensiuni sau agenții de turism din România. Nominalizarea pentru competiție se poate realiza gratuit și online, până la data de 11 aprilie 2014, ora 12.00, accesând site-ul evenimentului www.hotelconference.ro.

Toate nominalizările primite vor fi analizate de un juriu format din 18 profesioniști, juriu care va aprecia înscrierile în competiție organizat în comisii de lucru:

Mălin Mălineanu, General Manager, New Concept Travel - American Express; Marius Ghenea, Antreprenor; Javier Garcia Del Valle, Executive Vice President, Chief Executive Officer, Happy Tour; Dorin Ivașcu, Membru în Consiliul de Administrație al Autorității Aeronautice Civile Române; Călin Ile, Vicepreședinte, FIHR; Igael Porecki, General Manager, JW Marriott Bucharest Grand Hotel; Dragoș Anastasiu, Președinte, Eurolines România; Sorin Trocaru, Deputy Ceo, Daas România; Franz Xaver Rattenstetter, General Manager, Crowne Plaza; Bogdan Stanciu, General Manager, Bit Soft; Laura Tiucă, Local Partner, Head Of The Hospitality And Leisure Group, Dentons Bucharest; Lucian Boronea, General Manager, Accent Travel & Events; Sorin Ionescu, Managing Partner, Fivestar Hospitality; Meda Annemarie Vasiliu, Director Of Sales And Marketing, JW Marriott Bucharest Grand Hotel; Gabriel Galeteanu, General Manager Avis România; Răzvan Pîrjol, Director General, Compania de Investiții pentru Turism; Răzvan Antoni, General Manager, Amadeus; Dragoș Petrescu, Owner, City Grill.

În cea de-a doua zi a evenimentului, 23 mai, participanții vor avea ocazia să opteze pentru unul dintre cele două seminarii aplicate, sustinute de specialiștii internaționali din industrie. Primul seminar, Revenue Management, este dedicat industriei hoteliere și va fi sustinut de Ally Dombey, Managing Director, Revenue Management Consultancy, Revenue By Design (UK). Cel de-al doilea seminar, Customer Centric Culture, este dedicat industriei de turism și va fi susținut de Nick Dobbs, Branding & Marketing Consultant (UK).

În cadrul seminariilor, participanții vor afla din studii de caz și exemple practice, care sunt cele mai eficiente instrumente de gestionare a veniturilor și cum pot menține și îmbunătăți pe termen lung relațiile cu clienții.

Mai multe informații privind subiectele abordate, vorbitori și înscriere puteți găsi pe: www.hotelconference.ro.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok