Liderul pieţei de rezervări hoteliere online din Ungaria pătrunde în România

portalrezervarionlineLiderul pieţei de rezervări hoteliere online din Ungaria intră pe piaţa din România cu site-ulHotelGuru.ro, se arată într-un comunicat transmis de Travel Communication Romania. Potrivit informațiilor din comunicat, compania își propune să deschidă și un birou local în România pe parcursul acestui an.

“HotelGuru.ro, parte a Szallas.hu, portalul de booking online lider pe piața din Ungaria, a intrat pe piața românească de rezervări online. HotelGuru.ro este un portal de rezervări online ce oferă posibilități de cazare variate, de la pensiuni până la hoteluri de 5 stele, fiind versiunea adaptată pentru piața din România a Szallas.hu, cel mai mare site de booking din Ungaria”, se arată în comunicat.

Szallas.hu, deținut de către doi investitori privați și de grupul Sanoma Media Budapest Zrt, a intermediat în anul 2013 rezervări în valoare de peste 25 de milioane de euro. 

1700 de unităţi de cazare româneşti şi rezervări ce totalizează aproape 1 milion de euro

HotelGuru.ro include aproximativ 1.700 de unități de cazare românești din totalul celor peste 13.000 de unități de cazare din Europa de Est afișate pe site. 

HotelGuru.ro oferă clienților posibilitatea de a face rezervări online fără a cere garanții sau plăți preliminare și fără a se implica în procesul de plată, turiștii achitând contravaloarea cazării direct la check in.

Descrierea fiecărei unități de cazare este tradusă în 7 limbi, fiind ofertată și clienților din alte țări ale Europei Centrale și de Est unde grupul Szallas.hu este prezent. 

În prezent, HotelGuru.ro este coordonat de o echipă de 4 persoane de la sediul din Ungaria care oferă asistență partenerilor români și clienților, în limba română. Compania își propune să își deschidă un birou local în România pe parcursul acestui an.

“Unul dintre avantajele noastre este acela că le oferim turiștilor posibilitatea de a plăti direct către hotelul sau pensiunea unde doresc să se cazeze și fără costuri adiționale. Acest lucru vine ca urmare a sesizării neîncrederii turiștilor est-europeni de a plăti online cu cardul. Succesul înregistrat de Szallas.hu pe piața din Ungaria ne-a determinat să implementăm variante locale în mai multe țări, începând cu anul 2010. Strategia noastră a constat în lansarea site-ului în câteva țări, pentru a observa care piețe străine au un potențial adevărat, pentru ca mai apoi să selectăm piața în care să investim mai mult. Bazându-ne pe experiența noastră de până acum, anul acesta am ales România. Cu un total de 25 de milioane de euro în 2013, reprezentând rezervările prin intermediul site-ului, și cu o echipă de 70 de oameni, trecem la următoarea etapă și dorim să ne poziționăm puternic în România. Până acum, am înregistrat rezervări de 900.000 de euro la proprietățile românești, plus rezervări de 1 milion de euro făcute de români care călătoresc în alte țări (de exemplu în Ungaria).”, a declarat Tamas Varga, International Business Developer la Szallas.hu.

Despre Szallas.hu

Szallas.hu a fost înființat în 2007 și este deținut, în procent egal, de doi investitori privați din Ungaria (50%) și de Sanoma Media Budapest Zrt. (50%). Compania are 70 de angajați și a înregistrat o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro în 2013, reprezentând rezervările online efectuate. Compania are 12 site-uri în 8 limbi, iar Szallas.hu are listate 7.200 de proprietăți din Ungaria, 1.700 din România, 1.400 în Slovacia, 1.300 în Croația și 1.400 în alte 3 țări.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok