România, țară parteneră la Târgul Internațional de turism CMT Stuttgart 2015

branPrezența României ca țară parteneră la ediția a 48-a a Târgului Internațional de turism CMT Stuttgart a fost foarte bine primită de turiștii germani, având în vedere că la standul României, aflat în hala centrală a târgului, au loc pe parcursul celor 9 zile de expoziție (17-25 ianuarie a.c) o serie de evenimente care prezintă România și atracțiile ei: dansul călușarilor, încondeiere ouă, realizare păpuși în port popular, olărit, sculptură în lemn și, în premieră, femeile pot să plece de la târg cu părul împletit în codițe tradiționale românești, se arată într-un comunicat al Autorității Naționale pentru Turism.

România este reprezentată la stand de 20 de expozanți veniți din toate regiunile țării. CMT Stuttgart este cea mai mare manifestare pentru public din lume. Numărul vizitatorilor așteptat la această ediție este de 240.000, ceea ce înseamnă 25.000 de vizitatori zilnic.

În altă ordine de idei, CMT Stuttgart este prima manifestare expozițională a anului care dă tonul tendințelor turistice din anul în curs, susțin reprezentanții ANT.

„Scopul pentru care România trebuie să participe la acest tip de evenimente îl reprezintă creșterea notorietății ofertei turistice a țării noastre, precum și creșterea implicită a circulației turistice din aceste țări. De exemplu, Germania ocupă locul întâi în topul țărilor generatoare de turiști străini. În 2014, peste jumătate de milion de cetățeni germani au vizitat România beneficiind de serviciile turistice oferite de operatorii economici din acest domeniu”, declara Simona Man, președintele ANT.

România se prezintă la târg cu un program artistic special care are ca temă România autentică. În cadrul deschiderii oficiale și în fața a 1200 de oameni, reprezentanți ai tuturor țărilor expozante, jurnaliști și oficiali germani, președintele ANT i-a invitat pe cei prezenți să descopere România. „ România este destinația perfectă pentru a o descoperi 365 de zile. Este singurul loc în care din 20 în 20 de km forma de relief se modifică, fapt ce conferă o diversitate aparte, satisfăcând astfel și cel mai exigent turist. Fie că este vorba de o vacanță la mare sau la munte, un city break sau turism rural, ecoturism, România le oferă pe toate. Peisajele din țara mea sunt unice și oricât de mult am călătorit, și oricâte locuri am vizitat, niciunul nu se compară cu România. În contextul descrierii făcute mai sus, vă invit să descoperiți Grădina Carpaților, să descoperiți România balneo, România cultural-istorică, România ECO și, nu în ultimul rând, România destinațiilor unicat, a pădurilor virgine. Într-un cuvânt, țara mea este pentru toate gusturile și vă invit să o descoperiți”.

Discursul oficialului roman a fost urmat de un moment artistic. Doi dintre Ambasadorii turismului romanesc, Ovidiu Lipan Țăndărică și Nicolae Voiculeț, împreună cu Marius Mihalache la țambal, Mihai Nenita la vioară, Jezebel voce, Cristi Gram, chitara electrică și Josef Kappl, chitara bas au interpretat Ciocârlia într-o manieră unicat. Unul dintre momentele care i-a cucerit pe cei prezenți, potrivit ANT, a fost reprezentația dată de Ovidiu Lipan Țăndărică care, în ritm de Ciocârlia, a bătut toaca, instrument muzical folosit în biserica ortodoxă. Prestația României a fost completată de o prezentare  de modă inedită a creatoarei Liliana Turloiu, în care tinere românce au prezentat costumul popular tradițional.

Autoritatea Naționala pentru Turism a pregătit partenerilor din turism, precum și oficialilor o seară românească în cadrul căreia s-au servit mâncăruri și vinuri tradiționale romanești, iar țambalistul Marius Mihalache a interpretat muzică din folclorul românesc.

De asemenea, în perioada manifestării expoziționale, ANT organizează evenimente și în afara târgului în vederea promovării României. Duminică, 18 ianuarie, în cadrul unui lăcaș de cult din Stuttgart, doi ambasadori ai turismului românesc, violonistul Alexandru Tomescu și naistul Nicolae Voiculeț, împreună cu țambalistul Marius Mihalache au susținut un moment artistic.

În marja campaniei de promovare a României, președintele Autorității Naționale pentru Turism, Simona Man a participat și la deschiderea târgului de turism de la Viena, Ferien Messe, manifestare expozițională la care au participat 37 de expozanți români.

Sursă foto: www.castelulbran.ro


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok